Nowe logo marki Laboratorium Kolastyna

Grupa Kolastyna wprowadza nową wizualizację marki Laboratorium Kolastyna.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Odświeżenie logo ma związek ze zmianą nazwy spółki Laboratorium Kolastyna na Grupę Kolastyna. Od tego momentu nazwa Laboratorium Kolastyna traci status nazwy spółki, stając się marką kosmetyczną w portfolio Grupy. Poza naturalną koniecznością zmiany logo, nowa wizualizacja obrazuje autonomiczność i nowoczesność marki. Rewitalizacja Laboratorium Kolastyna łączy się również z odświeżeniem oferty produktowej.

Pierwsze produkty opatrzone nowym logo, należące do serii Ogród SPA, trafiły do sklepów w czerwcu 2006 roku. Odmłodzony wizerunek marki pojawi się docelowo na wszystkich produktach marki Laboratorium Kolastyna.

„Laboratorium Kolastyna – założona jako rodzinne przedsiębiorstwo – od dawna zmierzała w kierunku stworzenia silnej grupy kapitałowej. Pierwszym takim krokiem był zakup 67 proc. akcji Miraculum w 2003 roku. Kolejnym etapem było powołanie spółki Grupa Kolastyna, która skupia kilka uznanych marek na rynku kosmetycznym: Laboratorium Kolastyna, Miraculum i Juliette Essayer. Zmiana logo dotychczasowej spółki, która stała się marką Grupy, jest naturalnym procesem”– powiedział Andrzej Grzegorzewski, prezes zarządu Grupy Kolastyna SA.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta