SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Nowe media mniej wpływowe od tradycyjnych

Dla większości konsumentów tradycyjne media mają największy wpływna budowanie świadomości odbiorców.

Jak informuje serwis MediaPost Publications, powołując się nabadanie firm Kantar Media Research i Pointlogic, telewizja jest dlakonsumentów numerem jeden jeśli chodzi o budowanie świadomości. Zadoskonałą lub bardzo dobrą pod tym względem uznało ją 43 procentrespondentów.

Za telewizją znalazły się czasopisma (31 procent), prasacodzienna (29 procent) oraz radio (24 procent). Tymczasem takienowe media jak gry wideo, VOD (wideo na żądanie, video-on-demand),telewizja interaktywna czy wideo online, uzyskały tutaj poparcietylko od 2 do 5 procent respondentów.

Z kolei badani pytani o to, jakie medium jest dla nichnajbardziej pomocne przy decyzji o obdarzeniu zaufaniem danejmarki, wskazali kolejno na telewizję (26 procent), prasę codzienną(21 procent) i czasopisma (19 procent).

Dołącz do dyskusji: Nowe media mniej wpływowe od tradycyjnych

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl