Nowe osoby w Mad Research

Do zespołu agencji badawczej Mad Research dołączyli doświadczeni badacze - Malwina Piekarska jako solutions director i Adam Rączkowski jako strategic director. Oboje pracowali ostatnio w Kantarze.

Justyna Dąbrowska-Cydzik
Justyna Dąbrowska-Cydzik
Udostępnij artykuł:
Nowe osoby w Mad Research
Malwina Piekarska i Adam Rączkowski

Zespół Mad Research - Piotra Ciąćki, Zofii Smełki-Leszczyńskiej, Piotra Jaszke i Piotra Sztabińskiego - wzmacniają kolejni badacze, oboje z ponad 18-letnim doświadczeniem w obszarze consumer intelligence.

Malwina Piekarska jest socjolożką, a w Mad Research odpowiada za rozwój nowych narzędzi badawczych, łącząc klasyczne podejście do badań z nowoczesnymi technologiami opartymi na machine learningu, AI oraz VR. Wcześniej pracowała w IIBR, Ipsos, Millward Brown oraz Kantar. W ostatnich latach swoje zawodowe zainteresowania skupiała wokół badań marki oraz testów innowacji pracując m.in. dla Grupy Żywiec, Pepsico / Frito Lay, Reckitt Benckiser, British American Tobacco.

Adam Rączkowski to socjolog i badacz specjalizujący się w analizach ilościowych w obszarach innowacji, strategii marki oraz komunikacji, jeden z najbardziej rozpoznawalnych i zaufanych specjalistów w zakresie badań sensorycznych. Ma doświadczenie w projektach dotyczących satysfakcji, kondycji marki i strategicznych procesów innowacyjnych. Kocha badania, których wyniki w pozytywny sposób zmieniają rzeczywistość konsumentów. Pracował dla największych marek na rynku, w firmach badawczych, takich jak TNS OBOP i IQS, Kantar. Angażuje się także w działania organizacji pozarządowych, działania non-profit i lokalne inicjatywy społeczne.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"