SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Nowe produkty reklamowe w Komunikatorze Tlen

Portal o2.pl wprowadził do swojej oferty 2 nowe formy reklamy

Portal o2.pl wprowadził do swojej oferty 2 nowe formy reklamy, które są istotnym poszerzeniem dotychczasowych możliwości Komunikatora Tlen.pl.

'Banner rotacyjny' w oknie rozmowy pozwala w trakcie doby emisji bannera wyświetlić jednemu użytkownikowi Komunikatora Tlen.pl więcej niż 1 kreację (maksymalnie 4). Określić można: kolejność kreacji, odstępy w rotacji kreacji.

Doświadczenia pierwszych emisji bannera rotacyjnego pokazały, że ten "zabieg": a) poprawia skuteczność kampanii mierzoną CPC, b) umożliwia zakomunikowanie większej ilości "atutów" oferty, c) wzmaga zaangażowanie użytkowników i pobudza do ponownego zapoznania się z treścią reklamy. "Bannerowe <>, wieloetapowe zagadki, pytania i odpowiedzi, kreacje różnych wymiarów... Sami jesteśmy niezmiernie ciekawi kreatywności agencji, którą ma sprowokać ta poszerzona oferta" - dodaje Michał Brański, Dyrektor ds. Marketingu w portalu o2.pl.

Portal o2.pl rozpoczął również sprzedaż 36-godzinnych 'Pakietów weekendowych' reklamy w Komunikatorze Tlen.pl w formie bannera w oknie rozmowy.

Dołącz do dyskusji: Nowe produkty reklamowe w Komunikatorze Tlen

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl