Nowe produkty reklamowe w Komunikatorze Tlen

Portal o2.pl wprowadził do swojej oferty 2 nowe formy reklamy

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Portal o2.pl wprowadził do swojej oferty 2 nowe formy reklamy, które są istotnym poszerzeniem dotychczasowych możliwości Komunikatora Tlen.pl.

'Banner rotacyjny' w oknie rozmowy pozwala w trakcie doby emisji bannera wyświetlić jednemu użytkownikowi Komunikatora Tlen.pl więcej niż 1 kreację (maksymalnie 4). Określić można: kolejność kreacji, odstępy w rotacji kreacji.

Doświadczenia pierwszych emisji bannera rotacyjnego pokazały, że ten "zabieg": a) poprawia skuteczność kampanii mierzoną CPC, b) umożliwia zakomunikowanie większej ilości "atutów" oferty, c) wzmaga zaangażowanie użytkowników i pobudza do ponownego zapoznania się z treścią reklamy. "Bannerowe <

>, wieloetapowe zagadki, pytania i odpowiedzi, kreacje różnych wymiarów... Sami jesteśmy niezmiernie ciekawi kreatywności agencji, którą ma sprowokać ta poszerzona oferta" - dodaje Michał Brański, Dyrektor ds. Marketingu w portalu o2.pl.

Portal o2.pl rozpoczął również sprzedaż 36-godzinnych 'Pakietów weekendowych' reklamy w Komunikatorze Tlen.pl w formie bannera w oknie rozmowy.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik  Polsatu dementuje

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik Polsatu dementuje