SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Nowe reklamy Gerber Organic bez dzieci i rodziców (wideo)

Gerber rusza z kampanią promującą nową linię ekologicznych produktów dla niemowląt i  małych dzieci. W materiałach reklamowych zrezygnowano z wykorzystania wizerunku dziecka bądź rodzica na rzecz rolnika - Pana Organica.

Article

Na nową linię produktów Gerbera składają się cztery kompozycje warzywne, tyle samo owocowych oraz trzy przeciery owocowe w tubkach. Marka promuje je, wykorzystując postać Pana Organica – rolnika uprawiającego warzywa i owoce zgodnie z  zasadami rolnictwa ekologicznego.

Animacja w  schematyczny sposób pokazuje, jak powstają produkty ekologiczne. Najpierw obserwuje surowce, później zaś procesy przetwarzania. Rymowankę użytą w spocie oparto na dziecięcej piosence „Old McDonald had a farm” („Stary Donald farmę miał”).

Uzupełnieniem kampanii jest strona internetowa, gdzie znajdują się informacje na temat produkcji ekologicznej.

 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Nowe reklamy Gerber Organic bez dzieci i rodziców (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl