SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Nowe reklamy Królewskiego i Kujawiaka

Pierwszego września ruszyły drugie w tym roku kampanie marek piwa Królewskie i Kujawiak (Grupa Żywiec).

Hasło kampanii Kujawiaka, to "Trafiony smak". Hasła kampanii Krolewskiego to: "Najpiwniejsza piana", "Najpiwniejsza goryczka", "Najpiwniejszy smak", "Najpiwniejszy kolor", "Najpiwniejsze piwo".

   

Obie kampanie potrwają do końca października. 

  

Głównym medium jest szeroko rozumiany outdoor, a media plan przygotował dom mediowy Media Concept.

     

Autorami pomysłów są Adam Bardos (Kujawiak) i Ewaryst Fedorowicz (Królewskie).

     

Kampanie zostały przygotowane przez agencję reklamową Locomotiva.

Dołącz do dyskusji: Nowe reklamy Królewskiego i Kujawiaka

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl