SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Nowe rozwiązanie w dziedzinie reklamy mobilnej

Grupa One-2-One wspólnie z Biurem Reklamy Telewizji Polskiejrozpoczęła wdrażanie nowego systemu reklamy mobilnej - MobileAdvertising Platform. Narzędzie to ma umożliwić reklamodawcomdotarcie do ściśle wyselekcjonowanej grupy odbiorców przez telefonkomórkowy.

Nowe rozwiązanie w dziedzinie reklamy mobilnej

MAP to pierwsza w naszej części Europy platforma mobileadvertisingowa, umożliwiająca zaawansowane targetowaniebehawioralne i psychograficzne, czyli wyłanianie na potrzebykonkretnej kampanii reklamowej najlepiej dopasowanej do niej grupydocelowej. System pozwala na uzyskanie wiedzy o konsumencie, a coza tym idzie, na precyzyjne dotarcie ze zoptymalizowanymkomunikatem reklamowym.

W tej chwili w bazie MAP jest 100 tys. numerów telefonówkomórkowych osób, do których można adresować działania reklamowe, aco miesiąc baza jest poszerzana o kilkadziesiąt tysięcy kolejnychrekordów. Numery te pochodzą od widzów, którzy uczestniczą waktywnościach proponowanych przez Telewizję Polską, np. biorąudział w konkursach sms-owych.

- Platforma przygotowana przez One-2-One pozwoli wykorzystać tedane i dotrzeć do widza, który z dużym prawdopodobieństwem będziezainteresowany przekazem. Dla nas wdrożenie MAP-u jest istotnetakże w kontekście optymalizacji dotychczas prowadzonych aktywnościwykorzystujących SMS marketing - mówi Artur Rutkowski, managerzespołu ds. projektów multimedialnych Biura Reklamy TVP. - Coistotne szczególnie dla nas - wdrożone rozwiązanie jest kompleksowei zabezpieczone od strony formalno-prawnej - dodaje.

Dzięki MAP reklamodawcy będą mogli szybko i skutecznie dotrzećdo konsumentów przy pomocy telefonu komórkowego, wykorzystująctakie działania jak: profilowanie i targetowanie baz danych,knowledge retrieval system, panele komunikacyjne oraz narzędzia dowysyłek kampanii typu push SMS/MMS/WAP. Odpowiednio zaprojektowane,zintegrowane i zaawansowane systemy analiz i hipotez oraz wiedza zzakresu data mininigu umożliwiają opracowanie zindywidualizowanychkampanii, ich bezpośrednią realizację oraz pełny monitoring zpoziomu platformy.

- Wspólnie z Biurem Reklamy przeprowadziliśmy już pilotażowąakcję dla marki Oriflame i efekty były bardzo zachęcające.Skuteczność mobile advertisingu z wykorzystaniem MAP dałatrzykrotnie lepsze efekty od dotychczas realizowanych kampanii. Wobliczu tak wysokiej efektywności naszego modelu mobilnej reklamy,zdecydowaliśmy się dalej go rozwijać i w niego inwestować -tłumaczy Sławomir Komiński, wiceprezes Grupy One-2-One,pomysłodawca i autor strategii MAP.

Sprzedaż kampanii realizowanych z użyciem systemu MobileAdvertising Platform odbywa się dwutorowo: można taką kampanięzamówić w Biurze Reklamy TVP albo bezpośrednio w firmieOne-2-One.

Obecnie platforma zbiera wyłącznie informacje o aktywnościachmobilnych dokonywanych przez widzów TVP, ale w niedalekiejprzyszłości do MAP będą mogły dołączyć także inne podmioty.

Prace nad projektem ruszyły w maju ub. r., a od listopadaprowadzone są prace nad częścią mobilną platformy. W grudniu spółkaOne-2-One otrzymała dofinansowanie z Programu OperacyjnegoInnowacyjna Gospodarka. Z tego tytułu w 2009 roku na jej kontowpłynie prawie milion złotych na wsparcie prac nad unikatowąkoncepcją platformy. Umowa podpisana została z Polską AgencjąRozwoju Przedsiębiorczości.

Grupa One-2-One stanowi grupę spółek i brandów specjalizującychsię w komplementarnych, interaktywnych rozwiązaniach adresowanychdo podmiotów działających przede wszystkim w sektorze mediów iusług marketingowych. W realizowanych w ramach grupy projektachwykorzystywane są technologie mobilne SMSy, MMSy, IVR orazrozwiązania internetowe, w tym oparte o filozofię Web 2.0. W składgrupy kapitałowej One-2-One wchodzą m.in. takie marki jak agencjamarketingu mobilnego mobiljoy!, agencja interaktywna iFusion czysystem do wielokanałowego zarządzania treściami wideoMultiscreen.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Nowe rozwiązanie w dziedzinie reklamy mobilnej

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl