SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Nowe usługi/produkty AGB Polska

Rok 2002 to cztery panele:
1. panel ogólnopolski liczący 1250 gospodarstw domowych (próba reprezentująca populację)
2. panel kablowo-satelitarny (950 gospodarstw domowych)
3. panel nowej Cyfry + (połączone gospodarstwa domowe Wizji i Cyfry) liczący 280 gospodarstw domowych
4. 160 gospodarstw w panelu warszawskim:

Oprogramowania:
Nowe produkty w ofercie:

Platforma Arianna - zintegrowane w jednej platformie oprogramowanie AGB

  • obecnie gotowe są dwa moduły w TeleSpocie (post analizy kampanii reklamowych). Do końca roku będą dostępne następne cztery;
  • nowe oprogramowanie do planowania kampanii reklamowych w telewizji AdPlan;
  • w 2003 roku będzie dostępny także TeleMonitor (badania zachowań widowni telewizyjnej).

    TeleSpot jest programem modułowym i będzie składał się z 9 modułów. Możliwa jest konfiguracja programu zależnie od potrzeb klienta. Kubik - oprogramowanie służące do planowania kampanii reklamowych - zostanie całkowicie zastąpiony programem Ad Plan, programem prostszym w obsłudze i bardziej funkcjonalnym.

    Internet TV Reports:
    Platforma Internet TV reports została stworzona z myślą o firmach, które w łatwy i prosty sposób mogłyby uzyskiwać podstawowe informacje poprzez Internet.
    Obecnie na platformie są dostępne dwa narzędzia:
  • Brand Competition
  • Universe Calculator

    Brand Competition - produkt skierowany do firm, które reklamują swoje produkty w telewizji. Pozwala na analizowanie wydatków reklamowych, GRP, zasięgów dla kampanii telewizyjnych oraz na sprawdzenie aktywność konkurencji. W raporcie Brand Competition są wykorzystywane informacje z monitoringu i danych oglądalności AGB Polska.

    Universe Calculator - to proste narzędzie stworzone dla agencji reklamowych i domów mediowych - użytkowników systemu AGB Polska. Serwis pozwala pracownikom z działów obsługi klienta estymować wielkości grup docelowych z uwzględnieniem próby w panelu AGB Polska.

    Inne usługi:
    ˇ Fuzje danych - które umożliwiają łączenie danych mediowych z danymi o konsumpcji produktów. Szczegółowymi informacje pod koniec roku 2002.
    ˇ Product placement - na zamówienie klienta prowadzony jest monitoring programów pod kątem pojawiania się w nich określonych produktów (wzbogacany o informacje o oglądalności w czasie ekspozycji produktu).
    ˇ SMS-y - możliwość codziennego otrzymywania SMS-ów z podstawowymi informacjami o udziałach rynkowych głównych stacji.
  • Dołącz do dyskusji: Nowe usługi/produkty AGB Polska

    0 komentarze
    Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl