Nowi dyrektorzy sprzedaży w ARBOinteractive Polska

ARBOinteractive Polska: Aleksandra Ośko objęła stanowiskokierownika sprzedaży międzynarodowej, Robert Olszewski - dyrektorasprzedaży ARBOinteractive Polska, zaś Konrad Spoczyński - dyrektorasprzedaży LogicSearch.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Jak podano w komunikacie stanowisko kierownika sprzedażymiędzynarodowej utworzono w celu intensyfikacji sprzedażyeuropejskich portfolio ARBOinteractive AG. Aleksandra Ośkopozyskiwać będzie klientów międzynarodowych, a także odpowiadać zaplanowanie i koordynację kampanii na witrynach zagranicznych,targetowanych zarówno na polskich, jak i na obcojęzycznychużytkowników.

ARBOinteractive zamierza wykorzystać efekt synergii także narynku lokalnym. Od początku września za przygotowywaniekompleksowych ofert, integrujących działania poszczególnychpodmiotów ARBOinteractive Polska odpowiada Robert Olszewski. Jegozadaniem jest również pozyskiwanie klientów zainteresowanychcałościowymi kampaniami online (kreacja, monitoring, planowanie irealizacja kampanii banerowych, SEM/SEO).

Trzecim obszarem wzmocnionym od września w ARBOinteractivePolska jest sprzedaż kampanii w wyszukiwarkach. Konrad Spoczyński,nowy dyrektor sprzedaży LogicSearch, ma za zadanie zaznaczyćobecność firmy na rynku oraz wypromować jej ofertę wśródpotencjalnych klientów.

Aleksandra Ośko w latach 2004 - 2006 zajmowała stanowiskokoordynatora w Studenckim Forum Business Centre Club orazAkademickich Inkubatorach Przedsiębiorczości (AIP Consulting). Od2006 roku pracowała jako business development manager pozyskującnowych klientów dla agencji E-Graphics z grupy TBWA\ GroupPoland.

Robert Olszewski przeszedł do ARBOinteractive Polska z firmyClickAd, gdzie od 2006 r. kierował działem planowania, monitoringuoraz zakupu Internetu. Wcześniej zajmował się planowaniem Internetuw ClickAdzie oraz CR Media.

Konrad Spoczyński od 2003 roku związany jest z ARBOmedia Polska,gdzie nadzorował sprzedaż i realizacje kampanii crossmediowych iambientowych. Przechodząc koleje etapy kariery - od młodszegohandlowca, poprzez kierownika sprzedaży, dodatkowo zajmował sięplanowaniem i obsługą wszelkich niestandardowych akcjireklamowych.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek