SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Nowi klienci Agencji HYPERmedia

Agencja HYPERmedia obchodzi właśnie siódme urodziny

Coraz bogatsze portofilio agencji HYPERmedia, która obchodzi właśnie siódme urodziny. Do takich klientów m.in. jak: Grupa PKO BP, Grupa PZU, Procter&Gamble, PTC Era, Oracle, HPinvent, Danone w ostatnim czasie dołączyły kolejne duże firmy: Philip Morris, OFE Bankowy, Publicis Groupe oraz Polfa Kutno.

Najważniejsze jest to, że agencji udaje się pogodzić bardzo wysoki poziom obsługi z jednoczesnym poszerzaniem portfolio klientów. - mówi Krzysztof Andrzejczak, dyrektor działu marketingu w agencji HYPERmedia - Cieszy nas, że są to liderzy w swoich branżach i mają podobne podejście do prowadzenia biznesu. Takie nastawienie pomaga w realizacji wspólnych celów.

Możemy pochwalić się doskonałymi wynikami za ostatni kwartał, podczas którego zanotowaliśmy aż 34% wzrost obrotów. - mówi Sławomir Stępniewski, prezes agencji HYPERmedia - W ciągu poprzednich 4 lat, ostatni kwartał zawsze charakteryzował się najwyższym wzrostem przychodów, ale w tym roku wyniki przerosły nasze najśmielsze prognozy. W nadchodzący rok również wkraczamy w doskonałych nastrojach. Już teraz nasz portfel zamówień na rok 2004 jest zamknięty. Ponadto w przyszłym roku HYPERmedia została wybrana jako Partner do współpracy i realizacji trzech poważnych projektów wdrożeniowych w obszarze, który do tej pory nie stanowił domeny naszych działań.

Tylko w ostatnim roku w dorobku agencji są poważne debiuty na międzynarodowym rynku e-marketingu związane z działaniami na rzecz Oracle oraz P&G.

W najbliższym czasie planowane są w sieci dwie kolejne premiery znaczących projektów, których autorem jest Agencja HYPERmedia. Będą to od dawna oczekiwane serwisy www największego operatora telefonii komórkowej oraz największego banku detalicznego w Polsce.

Wiele zmian zaszło także w samej agencji. Wprowadzony został wachlarz nowych usług, w tym również konsulting. Powołano do życia nowy dział e-reklamy, którego zadaniem jest kreacja bieżąca na potrzeby klientów oraz tworzenie zupełnie nowych form e-reklamy, badania, a także benchmarking form kreacji pod względem skuteczności sprzedażowej i wizerunkowej. Ponadto znacznie poszerzony został dział marketingu, a agencja nadal poszukuje nowych Project Managerów. Polityka zatrudnienia budowana jest w oparciu o stabilny portfel zamówień, co gwarantuje możliwość inwestowania w rozwój ludzi bez obaw związanych z sezonowością zamówień charakterystyczną dla branży.

Pracownicy agencji to jej największy kapitał. - mówi Krzysztof Andrzejczak - Staramy się aby zespół dedykowany obsłudze klientów składał się z ekspertów z największą wiedzą i doświadczeniem. Od jakiegoś czasu wprowadzamy specjalizację w obsłudze określonych sektorów: finansowego, telekomunikacyjnego, FMCG. Klienci widzą w nas fachowców, mogą rozmawiać z nami swoim językiem charakterystycznym dla swojej branży. To wielki atut naszej agencji.

Od nowego roku planowane są kolejne duże zmiany, począwszy od formy prawnej i własnościowej, na strukturze organizacyjnej kończąc. Wdrożony zostanie model organizacji, który testowany był od czerwca b.r. Pozwoliło to w szybkim czasie jeszcze skuteczniej zwiększyć efektywność obsługi klienta, a w kwestiach biznesowych i finansowych być nadal o krok przed konkurencją, nawet nie uwzględniając w wynikach finansowych przychodów z integralnej części biznesu czyli strategii, planowania, zakupu i optymalizacji mediów.

To co daje nam największą satysfakcję to fakt, że jako firma z całkowicie polskim kapitałem, od początku, tj. od 1996 roku, odnotowujemy ciągły wzrost zysków. Agencja od początku istnienia stawiała na samodzielny rozwój i obecną pozycję lidera wypracowała bez żadnego wsparcia z zewnątrz. - mówi Sławomir Stępniewski - Sytuacja ta pozwala na dalszy stabilny wzrost firmy oraz angażowanie się w nowe obszary zastosowań internetu a także rozwiązań komunikacji bezprzewodowej. Ponadto struktura własnościowa agencji pozwala na znacznie większą elastyczność w działaniu oraz zapewnia szybkość podejmowania decyzji, co jest równie ważne dla klienta, jak i dla samego rozwoju firmy. W przyszłym roku chcemy mocniej zaistnieć na rynku zjednoczonej E-uropy - podsumowuje Sławomir Stępniewski.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Nowi klienci Agencji HYPERmedia

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl