Nowi klienci OS3

Portfolio agencji OS3 multimedia powiększyło się o następujące marki: Renault, Sony, Żubrówka, Nestle Food Service.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Agencja zakończyła także prace nad nowym projektem dla Mieszko (marka Zozole).

Dla firmy Renault agencja OS3 multimedia prowadzić będzie internetową kampanię lunchową nowej wersji samochodu marki Clio. Żubrówka w połowie grudnia będzie miała nową stronę internetową. Dla Nestle Food Service powstała strona www.extraclub.pl dedykowana długofalowemu programowi lojalnościowemu typu B2B. Z kolei firma Sony powierzyła agencji opiekę nad komunikacją z interesariuszami z wykorzystaniem e-mail marketingu. Wśród ostatnio zrealizowanych projektów znajduje się także strona poświęcona produktom Zozole Boom-Boom.

– Okres wakacyjny był dla nas bardzo pracowity i owocny w kontekście pozyskania nowych klientów oraz dużych zleceń od marek stale przez nas obsługiwanych. Praca nad tak różnorodnymi zleceniami wymusza na nas stały rozwój zespołu i podnoszenie konkurencyjności naszych usług – mówi Marcin Maj, Dyrektor Zarządzający OS3 multimedia.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"