Nowi klienci Primoloko

WIZAZ i EStyl - nowi klienci Primoloko

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Portal WIZAZ.PL i internetowy sklep kosmetyczny EStyl.pl 1 lutego dołączyły do grona klientów agencji Primoloko. Głównym zadaniem Primoloko jest zbudowanie pozytywnych relacji z mediami i zwiększenie świadomości marek.

Założycielką obu serwisów jest Agnieszka Zembrzycka. Genezą powstania serwisu WIZAZ.PL w 2000 roku była integracja kobiet i stworzenie swobodnego forum do wymiany myśli na tematy związane z wizażem, kosmetykami, zabiegami pielęgnacyjnymi etc.

"Wiele użytkowniczek portalu WIZAZ.PL to młode osoby, które mają dużo do powiedzenia. Weszliśmy w wiek dostępu - lepiej się czyta treść, do której można się odnieść, żywo zareagować - a takie możliwości stwarza WIZAZ.PL "- powiedziała Agnieszka Zembrzycka.

Wg ostatniego "profilu"  WIZAZ.PL posiada prawie 200.000 lojalnych użytkowników, którzy generują blisko 3.000.000 odsłon miesięcznie (źródło Gemius S.A.).WIZAZ.PL od początku swojego istnienia prowadzi głosowanie w plebiscycie Kosmetyk Wszech Czasów. Do dnia dzisiejszego swoje recenzje dodało blisko 60.000 "wizażanek".

"Siłą serwisu WIZAZ.PL są użytkownicy, drugich tak lojalnych i zaangażowanych ciężko by było znaleźć, mówi założycielka WIZAZ.PL" - Agnieszka Zembrzycka. "To życzliwe lobby, które nam ufa, ale jednocześnie to wielka odpowiedzialność, musimy, zatem o nie dbać" - dodaje.Estyl.pl -internetowy sklep kosmetyczny ruszył 6 listopada 2004r. E-styl.pl specjalizuje się sprzedaży kosmetyków kolorowych i jest pierwszym sklepem tego typu w Polsce.Siłą Estyl.pl jest jakość graficzna prezentowanych produktów. Zgodność oryginału ze zdjęciem zachęca do zakupów w Estyl.pl klientki z  małych miast, gdzie ciężko znaleźć eleganckie salony kosmetyczne. Sklep oferuje obecnie kosmetyki kolorowe 4 firm (Art Deco, Isa Dora, PUPA, Revlon) oraz linię kosmetyków do pielęgnacji i stylingu włosów takich firm jak: SoBlonde, Wella, Londa, Renee Blanche, Loreal i wizaz4PROFI. Można tu także znaleźć spory asortyment akcesoriów kosmetycznych i utensyliów do włosów."Mamy nadzieję, że dzięki współpracy z agencją Primoloko, która specjalizuje się w sektorach: zdrowie, uroda, sport i relaks, uda Nam się wypromować nasze serwisy, stworzyć w świadomości Polek poczucie bezpieczeństwa, jeśli chodzi o zakupy w Internecie jak i w ewidentny sposób wpływać na jakość kosmetyków i usług na polskim rynku"- dodaje Agnieszka Zembrzycka.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe porządki u wydawcy "Rzeczpospolitej". Zmiana nazwy, we władzach były menedżer Agory

Nowe porządki u wydawcy "Rzeczpospolitej". Zmiana nazwy, we władzach były menedżer Agory

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu