SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nowi ludzie w Rowland

Magdalena Felczak, Paulina Stankiewicz i Anna Załuska zostały awansowane na Account Managerów w dziale Corporate & Financial Relations (CFR) w Rowland Communications.

„Decydując o awansie, kierujemy się zarówno stażem pracy danej osoby w naszej firmie, codzienną pracą, ale również umiejętnością radzenia sobie w sytuacjach nietypowych, trudnych z piarowskiego punktu widzenia, wymagających wykazania się zarówno wiedzą jak i pomysłowością. Klienci działu Corporate and Financial Relations reprezentują bardzo różne branże, od telekomunikacyjnej przez finansową, przemysł ciężki, spożywczą po logistyczną czy handlową. Zawsze staramy się z jednej strony jak najlepiej poznać specyfikę rynku danej firmy i do jej indywidualnej sytuacji dopasować nasze działania, z drugiej - wykorzystać doświadczenia zebrane przy innych projektach, które pozwalają dostrzec nam mechanizmy niektórych procesów, przewidzieć reakcje grup docelowych” – mówi Kinga Szkutnik, dyrektor działu Corporate & Financial Relations w Rowland Communications.

Magdalena Felczak, Paulina Stankiewicz i Anna Załuska zostały awansowane ze stanowiska Account Coordinator.

Magdalena Felczak posiada kilkuletnie doświadczenie w zakresie komunikacji korporacyjnej i kryzysowej. Obecnie jest odpowiedzialna za koordynację działań PR związanych z procesem konsolidacji sieci Społem na zlecenie Krajowej Agencji Handlowej. Wśród obsługiwanych przez nią klientów znajdują się również: Dominet, Dominet Bank, Vectra oraz Pronox S.A. Ponadto, realizuje również projekty związane z obsługą sytuacji kryzysowych. Wcześniej zajmowała się PR w firmach z branży ubezpieczeniowej i informatycznej. Jest absolwentką germanistyki na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu oraz podyplomowych studiów z zakresu PR na Wyższej Szkole Przedsiębiorczości i Zarządzania im. Leona Koźmińskiego w Warszawie.

Paulina Stankiewicz jest związana z Rowland Communications od 2005 roku. Początkowo pracowała w dziale Technologies, gdzie obsługiwała firmy z branży IT, m.in. Microsoft i Cisco Systems Poland. Od ponad roku jest odpowiedzialna za kompleksową obsługę PR w dziale Corporate&Financial Relations. Obecnie wśród obsługiwanych przez nią Klientów znajdują się Dominet, Dominet Bank, Fiege, Sodexo Pass Polska oraz Vectra. Wcześniej prowadziła m.in. relacje inwestorskie dla spółki LUBAWA SA oraz projekty z zakresu komunikacji kryzysowej. Jest absolwentką socjologii w Collegium Civitas.

Anna Załuska zajmuje się w Rowland działaniami PR na rzecz spółek giełdowych, w tym relacjami inwestorskimi oraz obsługą debiutów firm na GPW, a także działaniami z zakresu PR korporacyjnego. Zaangażowana jest między innymi w prace na rzecz Sodexho Pass, Secus Asset Management, CEDC, Grupy Impel, KAH Społem. Ponadto, realizowała działania PR na rzecz spółek Arcelor oraz OMX. Współpracowała również przy kampanii „Nie daję nie biorę łapówek”. Wcześniej zajmowała się PR i marketingiem w organizacji branżowej z sektora przemysłowego. Pracowała również w dziale PR wydawnictwa G+J. Ukończyła stosunki międzynarodowe w Szkole Głównej Handlowej oraz podyplomowe studium Public Relations na Uniwersytecie Warszawskim.

Rowland Communications działa na polskim rynku od 1995 r.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Nowi ludzie w Rowland

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl