Nowość IDMnet

Nowy produkt e-mailowy w ofercie IDMnet

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Od wczoraj internetowa sieć reklamowa IDMnet oficjalnie wprowadziła do swojej oferty nowy produkt e-mailowy o nazwie MAXmail.

MAXmail obok targetowania wysyłki, dodatkowo daje możliwość personalizacji jej treści. Oznacza to, że marketer może zwrócić się do użytkownika po imieniu, a list będzie mieć bardziej osobisty charakter poprzez właściwą odmianę końcówek wyrazów (związanych z płcią odbiorcy).Personalizacja może odbywać się nawet na poziomie tytułu listu, co zwiększa wskaźnik otwarć listów (tzw. open rate) nawet o 30%.

W ofercie obok atrakcyjnie wycenionych pakietów znajduje się także produkt MAXmail_TwojaBaza, który pozwala na wysyłkę listów reklamowych na adresy z bazy udostępnionej przez Klienta.

"Produkt jest odpowiedzią na potrzebę rynku. Mieliśmy dużo zapytań ze strony agencji reklamowych i domów mediowych o możliwość wiarygodnej personalizacji wysyłki." - mówi Maciej Musioł, Dyrektor Sprzedaży sieci IDMnet.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję