SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Nowość w polskim internecie

Portal turystyczny VTrip.pl stawia na bezpośrednią interakcję z klientem

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom Internautów, Polski Portal Turystyczny VTrip.pl otworzył telefoniczne centrum obsługi klienta.  Dla tych potrzeb został uruchomiony specjalny numer infolinii 0-801. Celem tego działania jest ułatwienie kontaktu oraz dywersyfikacja metod dialogu z klientami portalu.

W obszarze kontaktu z klientem, portal VTrip.pl posiada duże doświadczenie. Od samego początku działalności serwisu, duży nacisk kładziony jest na dostarczenie klientom rzetelnych informacji dotyczących interesujących ich ofert turystycznych.
Aby ułatwić kontakt, wprowadzono wiele narzędzi wspomagających obsługę klienta oraz podnoszących jej jakość.
Dzięki popularnym komunikatorom, Live Chat, Skype, a  teraz także infolinii 0-801, Internauci mają możliwość nawiązania bezpośredniego kontaktu z Centrum Rezerwacji portalu VTrip.pl. Poza możliwością dokonania rezerwacji, bezpośredni kontakt z klientem pozwala realizować misję portalu, określaną hasłem "VTrip.pl Twój turystyczny doradca".

"O tym, że portal VTrip.pl dąży do jak najlepszego zaspokojenia potrzeb klientów, świadczą rozmaite zmiany w formie i treści portalu. Tak, jak w japońskiej filozofii KAIZEN, portal VTrip.pl optymalizuje swoje działanie poprzez ciągłe doskonalenie. Dokonując zmian nie ograniczamy się tylko i wyłącznie do wzbogacania i urozmaicania oferty turystycznej. Istotne znaczenie ma dla nas bezpośredni kontakt z klientem i zbudowanie wzajemnych relacji. Stąd decyzja o uruchomieniu Call Center."- mówi Dariusz Baranowski , Dyrektor ds. programowych VTrip.pl.

Poza podstawowym zadaniem, jakim będzie możliwość nawiązania bezpośredniego kontaktu z klientem, uruchomiona Infolinia, pełnić będzie również inne zadania. Jednym z nich będzie to, że Call Center stanie się jednym z elementów budowanego obecnie kompleksowego systemu do obsługi klienta klasy CRM.

Nową Infolinię nie bez celu uruchomiono właśnie teraz. Prezentowana na łamach portalu oferta "Białe szaleństwo", przygotowana na sezon zimowy 2004/2005 przyciąga bardzo wielu Internautów. Dzięki Infolinii pozyskanie informacji na temat zimowych wyjazdów stanie się jeszcze prostsze. Wszystkie osoby mające pytania do oferty wyjazdów, poszukujące dobrego miejsca do wypoczynku dzięki Call Center szybko uzyskają właściwą pomoc.
 
To pierwszy portal turystyczny stworzony w oparciu o nowoczesne rozwiązania technologiczne oraz narzędzia do planowania wypoczynku. Wychodząc naprzeciw ukształtowanym już potrzebom użytkowników, VTrip.pl oferuje około kilkadziesiąt  tysięcy rozmaitych imprez turystycznych, które można przeglądać dzięki wyszukiwarce ofert. Operatorem systemu rezerwacji ofert na portalu jest B.P. Kontynent.

Właścicielem portalu jest firma DHS Internet.

Dołącz do dyskusji: Nowość w polskim internecie

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl