SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nowość w TVN Turbo

Wspólna oferta TVN turbo i "Giełdy Samochodowej"

W TVN Turbo ruszyła nowa forma komunikacji z widzami - telestrony.

Dzięki współpracy TVN Turbo i Giełdy Samochodowej widzowie TVN Turbo mają dostęp do największej bazy ogłoszeń samochodowych z całego kraju. Ogłoszenia aktualizowane są w cyklach 2 razy w tygodniu. Baza ogłoszeń podzielona jest na 2 kategorie: ogłoszenia samochodów osobowych - Giełda Samochodowa oraz ciężarowych - Auto Market Truck.

W ramach współpracy TVN Turbo i Gazeta Samochodowa przygotowały wspólną ofertę sprzedaży ogłoszeń. Klient, który wykupi ogłoszenie na telestronach TVN Turbo automatycznie dostaje drugie ogłoszenie w wersji drukowanej Giełdy Samochodowej. Podobny mechanizm dotyczy czytelników zamawiających ogłoszenia w redakcji Giełdy Samochodowej, którzy otrzymują ogłoszenia na telestronach TVN Turbo.

W pierwszym tygodniu od uruchomienia oglądalność telestron tvn Turbo wynosiła średnio zgodnie z danymi OBOP 19 tys. w ciągu dnia. Po dwóch tygodniach i wsparciu autopromocją na antenie wzrosła do średnio 39 tys. osób w ciągu dnia.

Reklama na telestronach TVN Turbo została na stałe wprowadzona do oferty sprzedaży tej stacji. Obejmuje ona za zarówno standardowe formy jak i działania niestandardowe zintegrowane z emisją reklam w blokach reklamowych.
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Nowość w TVN Turbo

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl