Nowożeńcy reklamują Prince Polo jako "po prostu doskonałe" (wideo)

Mondelez International rozpoczął kampanię reklamową wafelków Prince Polo promując je hasłem "Po prostu doskonałe". Przygotowały ją agencje Publicis Lion i Mindshare (GroupM/WPP).

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Nowożeńcy reklamują Prince Polo jako "po prostu doskonałe" (wideo)

Kampania Prince Polo ma zachęcać do podążania za filozofią marki i pokazuje, że wyrazem dobrego smaku oraz źródłem piękna może być prostota. Dlatego spot skupia się na pokazaniu upraszczania przekombinowanych sytuacji - na dowód tego, że często najlepszym wyborem są proste i sprawdzone rozwiązania są często najlepszym wyborem.

Bohaterami filmu reklamowego emitowanego w wybranych stajach telewizyjnych oraz w internecie jest para nowożeńców, która zaczyna cieszyć się ważnym dla nich wydarzeniem dopiero wtedy, gdy odrzuca wymyślony i wykreowany świat na rzecz bycia sobą i ze sobą.

Spot tv emitowany jest w Polsacie, TVN i TVP oraz na Facebooku, YouTube i Instagramie.

Zintegrowaną kampanię przygotowała agencja Publicis Lion należąca do Publicis Worldwide. Reklamę wyreżyserował Tomasz Kapuściński, wyprodukował ją dom produkcyjny Corner Shop. Media do kampanii zaplanował i kupił dom mediowy Mindshare (GroupM/WPP). 

Kilka lat temu w reklamach Prince Polo występował Czesław Mozil.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej