Nowy Account Executive w Polymus

Rozszerza się dział Marketingu Bezpośredniego agencji Polymus.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

W czerwcu stanowisko Account Executive objęła Katarzyna Gordian.

        Katarzyna Gordian pracę zawodową rozpoczęła w 1995 roku w agencji artystyczno -reklamowej Megasound. Odpowiedzialna była tam za realizację kampanii promocyjno-reklamowych dla takich marek, jak British American Tabacco, Master Foods oraz Browary EB.  Szerokie doświadczenie zdobyła będąc odpowiedzialną za produkcję i kontakt z mediami przy imprezach masowych typu:  koncert grupy U2 na warszawskich Wyścigach czy Międzynarodowej Konwencji Tatuażu w Sali Kongresowej w Warszawie. Doświadczenie ze strony klienta zdobyła pracując w Grupie Wydawniczej Infor, w dziale marketingu Gazety Prawnej. Kasia pracowała tam na stanowisku Specjalisty ds. Promocji. Do jej głównych obowiązków należało m. in. przygotowywanie kreatywnej koncepcji promocyjno-medialnej Gazety Prawnej, a następnie realizacja jej. W Agencji Polymus Kasia Gordian zajmuje się obsługą marki Heyah w zakresie direct marketingu oraz wsparciem działań dla marki BMW i Mars.

        Kasia wolny czas spędza na rowerze, w gronie najbliższych przyjaciół i ulubionej kotki Śrubki.  W najbliższych planach ma rozpoczęcie nauki w szkole fotografii.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska