Nowy bezpłatny dodatek do Gościa Niedzielnego

'Wracamy do średniowiecza' to tytuł specjalnego 16-stronicowego dodatku, który dołączony zostanie do najnowszego 'Gościa'.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Opisano w nim „blaski” średniowiecza – wynalazki i idee tej epoki, które wzbogaciły dziedzictwo ludzkości.

„To średniowiecze” – mówimy często o czymś, co uważamy za zacofane i prymitywne. Tymczasem „Gość Niedzielny” rzuca przewrotne hasło: „Wracamy do średniowiecza” - uważa autor dodatku Leszek Śliwa. - Sprzeciwiamy się utartemu podziałowi na epoki gorsze i lepsze. Chcemy zerwać ze schematem, w którym wyżyny ludzkiej myśli kojarzą się z odrodzeniem i oświeceniem, a średniowieczu pozostaje tylko skojarzenie z torturami i zbrodniami. Przecież to właśnie w średniowieczu rodziła się Europa. Wtedy powstała wspólnota duchowa łącząca wszystkich Europejczyków, swoisty „przodek” Unii Europejskiej. A więc właśnie w średniowieczu znajdziemy tożsamość naszego kontynentu, zagubioną ideę Europy.

 „Gość” z dodatkiem będzie w sprzedaży od 11 stycznia.

W październiku sprzedaż „Gościa” wyniosła średnio ponad 127.000 egzemplarzy i była wyższa o 5% niż w październiku 2005 roku.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?