Nowy dział w Arterii

Struktura Spółki została poszerzona o nowy departament: Customer Lifecycle Management (CLM).

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Jest to trzeci obok Sales Support i Marketing Services dział biznesowy Arterii S.A.

Wdrożenie nowego obszaru usług biznesowych pozwoli firmie efektywniej wykorzystać contact centre składające się aktualnie z 200 stanowisk telemarketerskich.Głównym celem działań z zakresu CLM jest ograniczenie utraty klientów (churn) poprzez wdrażanie programów monitorowania poziomu satysfakcji klienta, tworzenie programów lojalnościowych i windykacyjnych. Kompleksowa obsługa CLM obejmuje zarówno pozyskanie klienta, zintensyfikowanie jego przywiązania do firmy, jak i kampanie mające na celu zatrzymanie klienta w przypadku podjęcia przez niego decyzji o rezygnacji z usług. Działania takie stosuje się w przypadku firm, które posiadają klientów płacących stały miesięczny abonament, takich jak operatorzy telekomunikacyjni czy operatorzy sieci kablowych.

Dyrektorem działu CLM w Arteria S.A. został Jacek Impert posiadający wieloletnie doświadczenie w tym zakresie. W latach 2002-2005 był Dyrektorem ds. Utrzymania Klientów w UPC Polska. Dwukrotnie otrzymał nagrodę „Best Practice” za najlepsze programy związane z utrzymaniem klientów w europejskich strukturach UPC.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski