SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nowy gracz na rynku usług marketingowych

Na rynek usług marketingowych pojawiła się firma Umbrella Marketing House.

 Jak twierdzą właściciele firmy – wartością dodaną do oferty ich domu marketingowego jest przyjęcie perspektywy klienta; priorytetem – określenie, czy i w jakich warunkach zwrócą się nakłady zainwestowane w działania komunikacyjne.

Po kilku pierwszych miesiącach działalności w gronie klientów Umbrella Marketing House są Amica Wronki S.A., Saint-Gobain Abrasives, Sanitec Koło, Sokółka Okna i Drzwi S.A., Lek Polska, Cenos Sp. z o.o. oraz Uno Fresco Tradex.

W swojej działalności Umbrella zamierza koncentrować się na trzech branżach – spożywczej, farmaceutycznej oraz instalacyjno-budowlanej. Dlaczego właśnie na nich? Bo z nich wyrastamy, zwłaszcza ze spożywczej – mówi Grzegorz Osóbka, szef agencji. Farmacja jest piekielnie rentowna, a OTC daje ogromny potencjał brandingu. „Budowlanka” jest natomiast omijana przez inne agencje. Jest sporo średnich firm budowlanych o niewykształconych markach i one są naszym celem.

Gdzie na rynku jest miejsce dla agencji, która chce specjalizować się w obsłudze konkretnych sektorów rynku? Nasza strategia rozwoju to budować sieć mniejszych firm pod określone branże, ale pod wspólnym „parasolem”. Dzięki temu zachowamy wszystkie zalety małych agencji, ale zarazem będziemy stanowić nowoczesną sieć ze standardami dużej agencji - dodaje Osóbka.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Nowy gracz na rynku usług marketingowych

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl