SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Nowy interaktywny show podwyższa widownię TVN24

Interaktywny program Macieja Mazura "Publiczna.tv" w którymwidzowie dyskutują łącząc się ze studiem za pomocą Skype'a cieszysię większą popularnością niż programy pokazywane przez TVN 24 roktemu o tej samej porze.

Jak wynika z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanychdla Wirtualnemedia.pl, średnio trzy dotychczas pokazane wydaniaprogramu "Publiczna.tv" (emisja w niedziele ok. 17.35) w TVN 24obejrzało 147 tys. widzów. Udział stacji w czasie nadawania audycjiwyniósł 1,36 proc. (w grupie 4+) i 1,09 proc. (w grupie 16-49).

Wszyscy4+
16-49
DataAMRSHR %SHR %
27-04-2008105 6011,11%0,50%
20-04-2008176 1921,48%1,19%
13-04-2008161 8061,45%1,52%
średnia146 5971,36%1,09%

W analogicznym okresie ubiegłego roku w niedziele między 17.35 a18.26 TVN 24 cieszyła się nieco mniejszą oglądalnością - kanałprzyciągał w tym paśmie 125 tys. oglądających, co przełożyło się naudział na poziomie 1,22 proc. (w 4+) i 0,89 proc. (w 16-49).

Z danych wynika, iż program Macieja Mazura oglądają prawie taksamo chętnie kobiety jak i mężczyźni. Poza tym audycja przyciągaprzed ekrany głównie widzów w średnim wieku i starszych,mieszkańców miast oraz osoby z wykształceniem średnim iwyższym.



AFFADH %
PłećMężczyźni10148,53%

Kobiety9951,47%
Wiek4- 9472,90%

10-15151,10%

16 - 1990,54%

20 - 24221,97%

25 - 29262,24%

30 - 341159,02%

35 - 39453,01%

40 - 44513,31%

45 - 4913410,39%

50 - 5419916,33%

55 - 5921515,45%

60+18433,74%
Wlk.miastaWieś2911,30%

< 50 tys.10524,91%

50-100 tys.1089,68%

100-200 tys.27722,12%

> 200 tys.15331,98%
ZawódTop management15612,91%

Pracownicyszczebla średniego20026,84%

Pracownicyfizyczni i rolnicy367,11%

Emeryci16041,38%

Inne3611,76%
WykształceniePodstawowe5323,31%

Średnie17452,40%

Wyższe17020,28%

Inne294,00%

Dołącz do dyskusji: Nowy interaktywny show podwyższa widownię TVN24

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl