SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Nowy internetowy produkt reklamowy

Nowy produkt zasięgowy w ofercie sieci reklamowej ARBOmedia Polska

Sieć reklamy internetowej ARBOmedia wprowadza na rynek nowy produkt reklamowy - ARBOzasięg. Opiera się on na kampaniach realizowanych w modelu Run On Network w sieci ARBOmedia, z gwarantowanym dotarciem do określonej liczby unikalnych użytkowników, w określonym czasie. "Myślę, że nasza nowa propozycja stanowi atrakcyjną alternatywę w stosunku do obecnych na rynku produktów zasięgowych. Jeśli chodzi o jakość witryn, nie odbiega ona od ofert portali, natomiast pod względem kosztów jest porównywalna do pakietów zasięgowych w innych sieciach" - mówi Marcin Woźniak, Dyrektor Zarządzający ARBOmedia Polska.

ARBOzasięg oferowany jest w trzech różnych opcjach:

  • ARBOzasięg 750 - gwarantuje dotarcie do 750 000 unikalnych użytkowników w ciągu tygodnia
  • ARBOzasięg 1500 - oferuje dotarcie do 1 500 000 unikalnych użytkowników w ciągu 2 tygodni
  • ARBOzasięg 2000 - zapewnia dotarcie do 2 000 000 unikalnych użytkowników w ciągu miesiąca

    Propozycja ARBOmedia różni się znacznie od konkurencyjnych pakietów zasięgowych obecnych na rynku. Słabą stroną produktów zasięgowych jest przypadkowy dobór i często niska jakość witryn, na których emitowane są reklamy. ARBOzasięg opiera się wyłącznie na serwisach wchodzących w skład sieci reklamowej ARBOmedia, co gwarantuje realizowanie kampanii jedynie na sprawdzonych i wartościowych witrynach.

    Na uwagę zasługuje aktrakcyjna grupa docelowa nowego produktu zasięgowego. Wg badania gemiusAudience, użytkownicy serwisów sieci ARBOmedia osiągają większe dochody i charakteryzują się wyższym poziomem wykształcenia niż użytkownicy witryn tworzących konkurencyjne pakiety zasięgowe.

    Nowością jest możliwość emitowania w pakiecie zasięgowym wielu graficznych form reklamy internetowej. ARBOzasięg umożliwia realizację kampanii nie tylko w oparciu o pop-up'y czy top-layer'y, ale także za pośrednictwem banerów, billboardów, expand banerów, expand billboardów, pop-under'ów oraz brandmark'ów.

    Kampanie zasięgowe sieci ARBOmedia obsługiwane będą przez nowy, niezwykle funkcjonalny adserwer BBmedia, dzięki czemu możliwe będzie dokładne monitorowanie skuteczności kampanii i przygotowywanie szczegółowych raportów. BBmedia umożliwia geotargetowanie kampanii oraz rozpoznawanie unikalnych użytkowników nie tylko za pomocą cookies, ale także dzięki technologii "tech-print". Oferuje także szybki dostęp do statystyk online, które pojawiają się jedynie z 30 minutowym opóźnieniem. Ponadto istnieje możliwość mierzenia akcji i wyliczenia CR (Conversion Rate), a także przeprowadzenia analizy "post impressions" i określenia VTR (View Through Rate).
  • Dołącz do dyskusji: Nowy internetowy produkt reklamowy

    0 komentarze
    Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl