SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nowy Jeep Grand Cherokee

Premiera nowego modelu Jeep Grand Cherokee - legendarnego samochodu koncernu DaimlerChrysler wspierana jest szeroką kampanią reklamową.

Jednym z jej elementów jest akcja direct mail przygotowana przez agencję Proximity Poland należącą do Grupy BBDO.

Obecni i potencjalni klienci samochodów marki Jeep, a także tym czytelnicy  Manager Magazine otrzymają specjalny pakiet mailingowy "Wybierz Wolność".

                 

Obok szczegółowych informacji o nowym modelu i ankiety, miłośnicy nowego Jeep'a otrzymają upominek - specjalny plakat z wizerunkiem króla bezdroży i mapę kierującą do salonów sprzedaży Chrysler i Jeep.

Kampanię przygotowali:
" Ze strony DaimlerChrysler Automotive Polska: Alicja Majewska
" Ze strony Proximity Poland: Marcin Petrus art. director, Kasia Bem - copy writer, Piotr Zalewski - dyrektor kreatywny
" Ze strony BBDO: Łukasz Purzycki - account executive.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Nowy Jeep Grand Cherokee

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl