SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nowy klienci Hypermedia

Hypermedia pozyskuje kolejne silne marki i zatrudnia nowe osoby

Nowymi klientami Agencji HYPERmedia zostali: dziennik "Życie" i międzynarodowa firma doradcza Deloitte. Spółka również podpisała umowę z Komisją Europejską w Brukseli na kontynuację obsługi portalu. Firma jest także w finale trzech przetargów na wykonanie portali internetowych.

W związku ze wzrostem liczby klientów i coraz większym zakresem usług świadczonych przez agencję, HYPERmedia reorganizuje dział marketingu i obsługi klienta.

"Wychodząc naprzeciw potrzebom naszych klientów wydzieliliśmy z działu marketingu cztery zespoły kompetencyjne specjalizujące się w: obsłudze bieżącej i prowadzeniu projektów, budowaniu strategii marketingowych, zakupie i strategicznym planowaniu mediów oraz new business. Dzięki specjalizacji i dedykowaniu do nich osób o najwyższych kompetencjach będziemy w stanie podnieść jakość prac w każdym z tych obszarów. " - mówi Krzysztof Andrzejczak.

Agencja pozyskała dwóch nowych pracowników do działu marketingu. Do zespołu  dołączyli Magdalena Stakum oraz Tomasz Sucheta.

Magdalena Stakum przeszła do agencji z Leo Burrnet Polska, gdzie jako account executive pracowała dla marki Fiat. Zakres jej obowiązków obejmował bieżącą obsługę projektów BTL i ATL, a także sprawowanie opieki nad komunikacją działu corporate mobility.

W agencji HYPERmedia Magdalena Stakum objęła stanowisko account managera i będzie odpowiedzialna za prowadzenie marek: Philip Morris Polska, Tymbark oraz Tequila Digital.

Tomasz Sucheta jest absolwentem UAM w Poznaniu. Posiada bardzo bogate doświadczenie w tworzeniu strategii komunikacji wielokanałowej oraz CRM. W Polsce pracował m.in. dla: Kompanii Piwowarskiej, Bayer AG, Grudfos, BZ WBK oraz Delecty. W Agencji HYPERmedia Tomasz Sucheta obok Jerzego Michalskiego  będzie pełnił rolę głównego stratega firmy.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Nowy klienci Hypermedia

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl