SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Nowy klient 9.90 Public Relations

Agencja 9.90 Public Relations rozpoczyna współpracę z wrocławskim hotelem THE GRANARY. Butikowy hotel jest zrzeszony w sieci Small Luxury Hotels of the World.

W zakresie działań agencji znalazły się między innymi: media relations, B2B, komunikacja wewnętrzna, komunikacja audiowizualna, e-PR oraz zarządzanie sytuacjami kryzysowymi. 

Umowa została podpisana na 6 miesięcy z możliwością przedłużenia.

Osobą odpowiedzialną za realizacje działań komunikacyjnych jest Piotr Górnisiewicz , konsultant agencji 9.90 Public Relations.

Hotel nie korzystał do tej pory z usług agencji PR. Za pozyskanie klienta odpowiada zespół agencji 9.90 Public Relations.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Nowy klient 9.90 Public Relations

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl