SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Nowy klient Neuron Agencji Public Relations

Orion Pharma - nowy klient Neuron Agencji Public Relations

Neuron Agencja Public Relations Sp. z o.o. rozpoczyna współpracę z fińską firmą farmaceutyczną Orion Pharma. Neuron będzie odpowiadał za działania komunikacyjne związane z wprowadzeniem na polski rynek kremów (emolientów) dermatologicznych do codziennej pielęgnacji marki Orion.

Na początku kwietnia br. została podpisana umowa na obsługę public relations firmy Orion Pharma przez Neuron Agencję Public Relations. Neuron będzie wspierał wprowadzenie na polski rynek preparatów dermatologicznych - dwóch linii kremów (emolientów) Orion. Agencja przygotowała strategię działań dla marki na najbliższe pół roku.

Orion Pharma jest największą firmą farmaceutyczną w Finlandii. Zajmuje 1 miejsce ilościowo, a 2 pod względem wartości sprzedaży. Orion Pharma zajmuje się także produkcją i dystrybucją kosmetyków dermatologicznych, sprzętu medycznego oraz testów diagnostycznych.

W Polsce Orion Pharma działa od 2002 roku w 3 głównych specjalizacjach: psychiatrii, reumatologii oraz ginekologii. W tej ostatniej zaopatrując ginekologów w innowacyjne produkty HTZ (hormonalna terapia zastępcza). Pośród nich jest pierwszy w Polsce estradiolowy żel stosowany w terapii przezskórnej. Wkrótce także Orion Pharma zaznaczy swoją obecność w dziedzinie neurologii, wprowadzając na polski rynek produkt Stalevo, będący nowością terapeutyczną choroby Parkinsona. Dodatkowo firma pragnie zaproponować polskim lekarzom i pacjentom sprawdzone leki odtwórcze bardzo wysokiej jakości.

W kwietniu 2004 roku Orion Pharma zadebiutuje na polskim rynku w dziedzinie kosmetyki dermatologicznej, wprowadzając pierwszą linię emolientów Orion: HUMEKTAN, AQUALAN L, AMBILAN. Cała seria to 6 produktów do codziennej pielęgnacji. Są to preparaty o działaniu nawilżającym, zmiękczającym i natłuszczającym, przeznaczone do pielęgnacji i ochrony skóry suchej, wrażliwej lub zmienionej chorobowo. Emolienty marki Orion nie zawierają zbędnych substancji zapachowych, barwników i konserwantów. Druga linia emolientów Orion zostanie wprowadzona do sprzedaży w czerwcu 2004.

Dołącz do dyskusji: Nowy klient Neuron Agencji Public Relations

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl