SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Nowy klient Proinwest Art Mer

Grupa Reklamowa Proinwest Art Meritum (PAM) zwyciężyła w przetargu na obsługę budżetu strategii komunikacji marketingowej marki Dalacin C firmy Pfizer - największego koncernu farmaceutycznego na świecie. Na polskim rynku koncern działa od ponad 40 lat, będąc znanym z innowacyjnych produktów takich jak Viagra, Aricept, Celebrex.

Dalacin®C jest antybiotykiem stosowanym w leczeniu zapaleń i schorzeń stomatologicznych. Obecny na polskim rynku od wielu lat zawdzięcza swoją popularność wysokiej skuteczności i dużej świadomości głównie wśród lekarzy stomatologów.

Tym razem grupa docelowa dla leku została rozszerzona. Kampania przygotowana przez PAM kierowana jest również do lekarzy internistów i laryngologów i ma na celu wzrost świadomości marki zarówno w tej grupie docelowej, jak i wśród ich pacjentów. Głównym motywem kampanii jest pokazanie szerokiego zastosowania leku w nawracających infekcjach górnych dróg oddechowych - bakteryjnego zapalenia gardła, zapalenia zatok i zapalenia ucha.

Schorzenia, które można wyleczyć za pomocą Dalacinu potraktowane zostały przez PAM w sposób symboliczny. Dlatego w kreacji znalazły się palące (jadalne!) migdały, płonąca zatoka oraz rozgrzane do czerwoności ucho od kubka. Rozwiązanie problemów tkwi w pigułce Dalacin, z której w visualu wylewa się woda gasząca pożary (zapalenia). A wszystko to zostało poparte hasłem „Gasi zapalenia – godne polecenia”. Związanie Dalacinu z trzema mocnymi symbolami, umożliwia zindywidualizowanie wizerunku, odróżniając ten lek od konkurencji. Jednocześnie zaś, zapada w pamięci lekarzy.

Do głównych zadań PAM, w ramach budżetu promocyjnego należało opracowanie graficzne loga produktu, przygotowanie folderu, stworzenie materiałów motywacyjnych dla przedstawicieli, opracowanie merytoryczne i graficzne reklamy w prasie fachowej oraz przedstawienie propozycji remaindersów.

Dołącz do dyskusji: Nowy klient Proinwest Art Mer

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl