SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nowy klient Proximity Poland

Proximity Poland rozpoczyna współpracę z Shell Polska Sp. z o o.

Agencja Proximity Poland wchodząca w skład grupy komunikacyjnej BBDO rozpoczyna współpracę z firmą Shell Polska. Agencja będzie odpowiedzialna za działania BTL związane ze stacjami benzynowymi, a w szczególności promocje paliw i okolicznościowe akcje lojalnościowe. Obecnie agencja wraz działem marketingu Shell realizuje pierwsze projekty planowane na ostatnie miesiące 2005 roku.

Rozpoczęcie współpracy w Polsce jest konsekwencją przekazania europejskiego budżetu BTLowego Shella sieci Proximity, która zwyciężyła w paneuropejskim przetargu rozpisanym przez firmę Shell. Współpraca obejmuje 21 krajów europejskich.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Nowy klient Proximity Poland

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl