Nowy klient Rowland Communications

S.C. Johnson rozpoczyna współpracę z Rowland Communications w zakresie działań public relations.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Rowland przygotuje i przeprowadzi program PR pod hasłem "Kleszcze raz jeszcze". Kampania edukacyjna ma na celu zwiększenie świadomości na temat zagrożenia chorobami przenoszonymi przez kleszcze oraz stworzenie wśród Polaków nawyku stosowania repelentów.

"Sądzimy, że problem ukąszeń kleszczy i możliwych poważnych konsekwencji zdrowotnych, wymaga stałych działań mających na celu uświadomienie Polakom skali zjawiska. Z firmą Rowland Communications współpracujemy już od 2000 roku, jesteśmy zadowoleni z dotychczasowej współpracy, dlatego zdecydowaliśmy powierzyć jej kolejny projekt. Wierzymy, że działania te będą miały pozytywny efekt społeczny." - mówi Anna Pirus, brand manager marek OFF i Autan.

Adresatami kampanii są kobiety i mężczyźni w wieku +18. Szczególny nacisk położono na osoby prowadzące określony styl życia: grzybiarzy, wędkarzy, rowerzystów, miłośników leśnych wędrówek. To oni w największym stopniu są narażeni na ugryzienie kleszcza.

Kampania będzie zrealizowana w okresie od sierpnia do października 2005 roku.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Roman Młodkowski żegna się z Biznes24. Podał przyczyny

Roman Młodkowski żegna się z Biznes24. Podał przyczyny

Kolędowanie na antenach TVP. Cztery premiery na Boże Narodzenie

Kolędowanie na antenach TVP. Cztery premiery na Boże Narodzenie

Była dziennikarka TVN i TVN24 rzeczniczką nergetycznego giganta

Była dziennikarka TVN i TVN24 rzeczniczką nergetycznego giganta

TVP cyfryzuje archiwa oddziałów. 150 tys. taśm do 2031 roku

TVP cyfryzuje archiwa oddziałów. 150 tys. taśm do 2031 roku

"Gwiazdorska kuchnia Ani" z trzecim sezonem. Premiera w Wigilię w TVP2

"Gwiazdorska kuchnia Ani" z trzecim sezonem. Premiera w Wigilię w TVP2

Coca-Cola pokaże trofeum piłkarskiego mundialu

Coca-Cola pokaże trofeum piłkarskiego mundialu