Nowy megaboard Netii w centrum Warszawy

Agencja Scholz&Friends Warszawa przygotowała nową "lepszą perspektywę".

kk
kk
Udostępnij artykuł:

W ramach kampanii wizerunkowej prowadzonej pod hasłem "lepsza perspektywa", Agencja Scholz&Friends Warszawa razem ze studiem Lightcraft przygotowała dla Netii nowy projekt megaboardu znajdującego się na budynku Uniwersalu.

       

Motywem przewodnim projektu jest symbol lustra, w którym odbija się lepsza rzeczywistość. "Lustro" to, wisząc na budynku Uniwersalu, pokazuje Dworzec Centralny oraz jego bliskie otoczenie z lepszej perspektywy. Budynki są nowocześniejsze, a ta część Warszawy wygląda tak, jak być może będzie to miało miejsce za kilkanaście lat. Nowa kreacja ma za zadanie zaakcentować fakt, że lepsza rzeczywistość, lepsza przyszłość jest dostępna tu i teraz. Dzięki Netii. Megaboardy, wykorzystujące motyw lustra, pojawią się także w kilku innych miastach Polski. Projekty zostaną dopasowane do miejsc, w których będą eksponowane.

Nowy megaboard, a także telewizyjny billboard sponsorski, są pierwszymi z serii tegorocznych działań reklamowych przygotowanych przez Agencję Scholz&Friends dla Netii. Agencja zdobyła budżet tego największego na polskim rynku niezależnego operatora telefonicznego w przetargu rozstrzygniętym przed dwoma miesiącami.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

New Balance MADE in USA
Materiał reklamowy

New Balance MADE in USA

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]