Nowy model reklam w MTV

Od 1 marca MTV Polska i MTV Classic w AGB Polska

matteo
matteo
Udostępnij artykuł:

Od 1 marca kanały MTV Polska oraz MTV Classic znalazły się w pełnym monitoringu widowni AGB Polska. Decyzja ta związana jest z otwarciem sprzedaży gwarantowanej widowni w obu kanałach, obok modelu cennikowego, stosowanego dotychczas.

Zdaniem Izabelli Miejłuk - Business Development & Communications Director MTV Networks Polska: "Wprowadzenie opcji sprzedaży widowni gwarantowanej jest kolejnym krokiem na drodze wychodzenia z naszą ofertą naprzeciw potrzebom rynku. Nowy broker reklamy w kanałach MTV - Discovery Media Polska udowodnił w przeszłości, że sprzedaż GRP sprawdza się również w przypadku stacji tematycznych. Uważam, że tak unikalny produkt jak widownia wiodących stacji muzycznych powinna cieszyć się dużym zainteresowaniem klientów i domów mediowych, od teraz z pewnością łatwiej będzie im umieszczać nasze kanały w mediaplanach".

matteo
Autor artykułu:
matteo
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Czołowy reporter odchodzi z Wirtualnej Polski

Czołowy reporter odchodzi z Wirtualnej Polski