Nowy Peugeot 207: Nadjeżdża młodość (wideo)

W telewizji, radiu, prasie i BTL ruszyła kampania reklamująca nowyPeugeot 207. Akcja pod hasłem "Nadjeżdża młodość" podkreślazwrotność tego samochodu.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Rozpoczęta właśnie kampania Peugeota 207reklamuje model tego samochodu po liftingu. Przekaz pod hasłem"Nadjeżdża młodość" sugestywnie pokazuje zwrotność i energię tegoauta oraz jego młodzieńczy charakter. Akcja wykorzystuje wizerunekkierowcy rajdowego Tomsza Kuchara, który w niestandardowym mailinguwysłanym do wybranych klientów Peugeot radzi, jak testować tensamochód i na jakie elementy należy zwrócić szczególną uwagępodczas jazdy próbnej.Działania ATL obejmują telewizję (m.in. TVP, TVN, Polsat i kanałytematyczne), prasę oraz radio. Kreację miesięcznej kampanii -opartą częściowo na globalnym przekazie - przygotowała agencjareklamowa Euro RSCG Warsaw, natomiast zakupemmediów zajął się dom mediowy Initiative Media.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?