SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nowy Peugeot 207: Nadjeżdża młodość (wideo)

W telewizji, radiu, prasie i BTL ruszyła kampania reklamująca nowy Peugeot 207. Akcja pod hasłem "Nadjeżdża młodość" podkreśla zwrotność tego samochodu.

Rozpoczęta właśnie kampania Peugeota 207 reklamuje model tego samochodu po liftingu. Przekaz pod hasłem "Nadjeżdża młodość" sugestywnie pokazuje zwrotność i energię tego auta oraz jego młodzieńczy charakter. Akcja wykorzystuje wizerunek kierowcy rajdowego Tomsza Kuchara, który w niestandardowym mailingu wysłanym do wybranych klientów Peugeot radzi, jak testować ten samochód i na jakie elementy należy zwrócić szczególną uwagę podczas jazdy próbnej.



Działania ATL obejmują telewizję (m.in. TVP, TVN, Polsat i kanały tematyczne), prasę oraz radio. Kreację miesięcznej kampanii - opartą częściowo na globalnym przekazie - przygotowała agencja reklamowa Euro RSCG Warsaw, natomiast zakupem mediów zajął się dom mediowy Initiative Media.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Nowy Peugeot 207: Nadjeżdża młodość (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl