SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nowy PR - owiec w Trollu

Od listopada 2004 roku nową osobą odpowiedzialną za PR marki Troll i TrendStation będzie Monika Kujas

Do jej obowiązków będą należały miedzy innymi: bieżąca koordynacja kontaktów z mediami, praca nad strategią komunikacji Trolla, koordynacja akcji wizerunkowych.
Wcześniej, przez blisko 3 lata zdobyła doświadczenie w Agencji PR Headlines na stanowisku Consultant ds PR.

Marka Troll istnieje na rynku od 1989 roku. Troll jest ekspertem w dziedzinie mody młodzieżowej. Tworzy krótkie linie odzieży gwarantując swym klientkom niepowtarzalność i oryginalność. Kolekcja Trolla obejmuje linię damską oraz dodatki. Troll jest jedną z pierwszych firm w Polsce, która oferowała swoim klientkom ubrania wyróżniające się wyrazistą kolorystyką i wzornictwem zgodnym z najnowszymi światowymi trendami panującymi w modzie. Po ponad 14 to letniej obecności na polskim rynku  Troll nadal kreuje trendy w modzie. Dwa lata temu powstała "siostrzana" marka Trolla TrendStation. Obejmuje ona kolekcję trendowych dodatków oraz bielizny. Jest przeznaczona dla osób lubiących bawić się madą i ceniących oryginalny wygląd. Można ja obejrzeć i kupić między innymi przez internet (www.shop.trendstation.com).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Nowy PR - owiec w Trollu

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl