SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Nowy produkt indoorowy ARBOmedia Polska

ARBOmedia Polska rozpoczyna sprzedaż powierzchni reklamowej w gralniach komputerowych.

Nowy produkt oparty na sieci kawiarenek internetowych zapewnia dotarcie do 180 000 osób miesięcznie. Panująca w gralniach specyficzna atmosfera umożliwia różnorodne formy reklamy oraz bardzo długi kontakt odbiorców z przekazem.

Gralnie to wyselekcjonowane obiekty dysponujące specjalnymi stanowiskami przeznaczonymi wyłącznie do gier. Wyposażone są one w konsole Play Station, Xbox, SEGA, dobrej jakości łącza internetowe i komputery. Bywalcy gralni stanowią ściśle określoną pod względem wieku (15-25 lat) i zainteresowań (nowoczesna technologia, komputery, gry, internet, muzyka) grupę ludzi. Młodzi oddając się swemu hobby spędzają tu nawet kilka godzin dziennie. Reklama w gralniach umożliwia poddanie młodzieży działaniu przekazu w ciągu całego tego okresu czasu. Żadne inne medium reklamowe nie wiąże się z tak długim kontaktem z komunikatem.

Pierwszą, testową kampanię w gralniach internetowych przeprowadzono na rzecz Europejskiego Centrum Konsumenckiego. Zadaniem kampanii było sprawdzenie potencjału gralni. Test wypadł bardzo pomyślnie - w ciągu zaledwie dwóch tygodni zanotowano blisko 90 000 wejść na stronę ECK z kawiarenek objętych kampanią.

„W dotarciu do specyficznej grupy młodzieży odpornej na tradycyjne działania reklamowe pomocny okazuje się sam charakter gralni - miejsce kojarzące się z relaksem a zarazem nowoczesnością. Znajdują się tu duże telebimy, zainstalowane jest doskonałe nagłośnienie. Panujący w gralniach „klubowy klimat” doskonale nadaje się do niestandardowych działań indoorowych, np. prezentacji spotów reklamowych w formie zajawek pojawiających się przed rozpoczęciem gry” – powiedział Konrad Spoczyński odpowiedzialny w ARBOmedia za gralnie i kawiarenki internetowe.

Ciekawe rozwiązanie stanowi również product placement ulokowany w grach. Polega to na umieszczeniu w tle gry loga reklamodawcy lub wręcz włączeniu jego produktów w fabułę gry. Bohaterowie pojawiający się na monitorach mogą nosić ubiór obrandowany marką klienta lub nawet wykorzystywać jego produkty w trakcie wykonywania kolejnych zadań.

Kawiarenki internetowe umożliwiają poza tym zastosowanie technik desktop marketingu. Należą do nich ustawienie strony klienta jako strony startowej, reklama w formie wygaszacza ekranu czy tapety na pulpicie. Efektywne rozwiązanie stanowi ponadto BANNER IE, czyli pozostająca zawsze na wierzchu, bez względu na przeglądaną stronę WWW klikalna kreacja we flashu.

Całość kampanii mających miejsce w gralniach może zostać dodatkowo wsparta działaniami BTL. Oferta ARBOmedia obejmuje akcje samplingowe (rozdawnictwo próbek produktu) wraz z obecnością hostess. Poza tym w gralniach istnieje możliwość oznaczenia logiem klienta podkładek pod myszy oraz umiejscowienia w lokalu plakatów i standów reklamowych na monitorach.

Reklama w gralniach uzupełniona o Desktop Marketing i działania BTL to praktycznie ciągła obecność marki klienta w zasięgu wzroku użytkownika kawiarenki internetowej.

Dołącz do dyskusji: Nowy produkt indoorowy ARBOmedia Polska

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl