SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Nowy produkt Knorr

Pod hasłem 'Wszystkim wychodzi' agencja Sales Link przygotowała i realizuje akcję degustacyjną dla Placka po węgiersku - nowego produktu z serii Knorr Zestawy do dań firmy Unilever.

Celem akcji jest sprzedaż i kształtowanie pozytywnego wizerunku marki poprzez zachęcenie do spróbowania i zakupu nowego produktu. To już kolejna edycja akcji promocyjnej realizowana przez SALES LINK dla produktów z tej serii.

Działania prowadzone będą w sklepach Cash&Carry – Makro i Selgros oraz hipermarketach i supermarketach w całej Polsce. Pokazy degustacyjne prowadzone przez najlepsze zespoły promocyjne hostess SALES LINK mają na celu wzmocnienie przekazu „Placek po węgiersku Knorr – wszystkim wychodzi!” i zakomunikowanie, że jest to danie, które można bardzo szybko i łatwo przygotować.

Celem prowadzonych działań jest sprzedaż promowanej nowości oraz budowa pozytywnego wizerunku marki jako marki wysokiej jakości, ale dostępnej i bliskiej konsumentowi. Na potrzeby akcji agencja SALES LINK przygotowała również kreację materiałów POS (stand, topper oraz roll-up).

Placek po węgiersku to danie składające się z ciasta na placek oraz paprykowego sosu węgierskiego. To kolejny produkt w kategorii Zestawy do dań Knorr, które od ubiegłego roku okazały się prawdziwym hitem na półce. Z tej serii w sprzedaży są również m.in. Lasagne i Pizza. Agencja SALES LINK realizowała również w ubiegłym roku akcje degustacyjne promujące wprowadzenie serii produktów Knorr Mealkits.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Nowy produkt Knorr

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl