SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Nowy program Bartosza Kurka „Tło” śledzi 100 tys. widzów

Średnia widownia programu Bartosza Kurka „Tło” po trzech tygodniach emisji wynosi 100 tys. widzów. Zdecydowanie największą popularnością cieszył się pierwszy odcinek nowej audycji Polsatu News.

Bartosz Kurek Article

Program „Tło” w Polsat News oglądać można w poniedziałki o godz. 21.00, w okresie od 18 września 2017 roku. Średnia oglądalność audycji do 2 października br. wyniosła 100 tys. widzów, co przełożyło się na 0,66 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 0,48 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 0,56 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Zdecydowanie największą popularnością cieszył się pierwszy odcinek nowej audycji Polsatu News. Oglądało go 161 tys. osób. Drugi z nich przyciągnął przed telewizory 60 tys., a trzeci - 77 tys.

„Tło” to nowy program Polsatu News, który prowadzi Bartosz Kurek. Gośćmi audycji są m.in. politycy, sportowcy, artyści, a treścią każdej z rozmów - ich doświadczenie zawodowe oraz sprawy istotne społecznie, omawiane jednak z pewnym dystansem do aktualnych wydarzeń.

Udział Polsatu News w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w pierwszym półroczu br. wyniósł 1,14 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Nowy program Bartosza Kurka „Tło” śledzi 100 tys. widzów

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Nicko
Całkiem dobrze się ogląda te Kurkowe rozmowy;-)
5 3
odpowiedź
User
Wygląd lizusa
Nie bądź żenujący i nie pisz komentarzy sam o sobie (a jak już to robisz, wysil się z wymyślaniem nicka).
3 3
odpowiedź
User
Janina Dziąsło
Pan Bartosz jest bardzo sympatyczny. Ciekawie prowadzi rozmowę, choć powinien popracować nad barwą głosu bo jest nad czym popracować.
4 2
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing