Nowy program Elżbiety Jaworowicz ogląda ponad 2 mln widzów

Nowy program TVP1 „Elżbieta Jaworowicz. Tak było - tak jest” ogląda 2,1 widzów, co podnosi wyniki stacji o milion widzów względem ub.r.  Produkcja daje jednak Jedynce dopiero trzecie miejsce w rynku, przegrywając z Polsatem i TVN.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

Pokazane dotąd trzy odcinki programu „Elżbieta Jaworowicz. Tak było - tak jest” (w okresie od 8 do 22 listopada br. o godz. 22.15) obejrzało średnio 2,07 widzów, co przełożyło się na 17,12 proc. udziału stacji wśród wszystkich widzów i 9,27 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. TVP1 w tym paśmie zyskała 1,02 mln widzów. Rok wcześniej oglądało ją bowiem 1,05 mln osób, a udział kanału wynosił odpowiednio 9,15 proc. i 5,50 proc.

„Elżbieta Jaworowicz. Tak było - tak jest” daje TVP1 jednak dopiero trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem w tym czasie jest Polsat, który emituje serial „Przyjaciółki”, a jego udział kształtuje się na poziomie 19,85 proc. Drugie miejsce zajmuje TVN („Kuchenne rewolucje”; 18,61 proc.). Za TVP1 znalazła się tylko TVP2 (filmy fabularne z cyklu „Kocham kino”; 5,20 proc.). Z kolei wśród widzów w grupie komercyjnej liderem jest już jednak TVN przed Polsatem. Natomiast trzy ostatnio pokazane odcinki sztandarowego programu Elżbiety Jaworowicz - „Sprawy dla reportera”, emitowanego o godz. 21.25, czyli przed „Tak było - tak jest”, oglądało średnio 3,37 mln widzów (miały 23,93 proc. oraz 14,02 proc. udziału).

W programie „Elżbieta Jaworowicz. Tak było - tak jest” jego prowadząca wraca do ludzi, którym udało się pomóc oraz spraw, które udało się rozwiązać lub wyjaśnić dzięki jej programowi „Sprawa dla reportera". Jest to jednocześnie rodzaj panoramy zmian w historii kraju w czasie ostatnich dwudziestu lat.

grafika

Format na antenie TVP1 oglądać można w czwartki o godz. 22.15.

Widownia „Tak było - tak jest” odcinek po odcinku

Oglądalność programu na tle konkurencji

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day