Nowy przewodnik PR na Śląsku

Na Śląsku startuje właśnie projekt edukacyjny skierowany doprzedsiębiorców - "PR, czyli co?". Za organizacje trzyczęściowegoprzewodnika wyjaśniającego rolę i znaczenie public relations wbiznesie odpowiada katowicka agencja Prime PR, Regionalna IzbaGospodarcza oraz redakcja Polski - Dziennika Zachodniego.

gk
gk
Udostępnij artykuł:

Pierwsza część wydawnictwa trafi do rąk przedsiębiorców wponiedziałek 23 marca 2009 roku. Przewodnik będzie dystrybuowanywśród firm zrzeszonych w RIG w Katowicach podczas kolejnychcomiesięcznych spotkań członkowskich. Poszczególne pytania iodpowiedzi zostaną opublikowane również na łamach dodatku gazetyPolska Dziennik Zachodni - "Śląska Marka".Przewodnik został przygotowany w formie pytań i odpowiedzi. Śląscyprzedsiębiorcy dowiedzą się z niego między innymi o tym co zrobić,gdy do firmy zadzwoni dziennikarz, co to jest wizerunek firmy, anawet czy PR jest tani.

gk
Autor artykułu:
gk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?