SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Nowy przewodnik PR na Śląsku

Na Śląsku startuje właśnie projekt edukacyjny skierowany doprzedsiębiorców - "PR, czyli co?". Za organizacje trzyczęściowegoprzewodnika wyjaśniającego rolę i znaczenie public relations wbiznesie odpowiada katowicka agencja Prime PR, Regionalna IzbaGospodarcza oraz redakcja Polski - Dziennika Zachodniego.

Pierwsza część wydawnictwa trafi do rąk przedsiębiorców wponiedziałek 23 marca 2009 roku. Przewodnik będzie dystrybuowanywśród firm zrzeszonych w RIG w Katowicach podczas kolejnychcomiesięcznych spotkań członkowskich. Poszczególne pytania iodpowiedzi zostaną opublikowane również na łamach dodatku gazetyPolska Dziennik Zachodni - "Śląska Marka".

Przewodnik został przygotowany w formie pytań i odpowiedzi. Śląscyprzedsiębiorcy dowiedzą się z niego między innymi o tym co zrobić,gdy do firmy zadzwoni dziennikarz, co to jest wizerunek firmy, anawet czy PR jest tani.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Nowy przewodnik PR na Śląsku

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl