SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Nowy system komunikacji sieci telewizyjnej w hipermarketachCarrefour

Spółka PRN Polska wprowadziła w poniedziałek nowy systemkomunikacji swojej sieci telewizji in-store zlokalizowanej whipermarketach Carrefour.

Jak podano w komunikacie, nowa formuła telewizji ma być przedewszystkim narzędziem nawigacyjnym dla klientów sieci, któregogłównym zadaniem będzie informowanie i pomoc w podjęciu decyzjizakupowych. Jednocześnie ma ona stanowić platformę komunikacyjnąpomiędzy konsumentami, detalistą i reklamodawcami.

W ramach przeprowadzonych działań, komunikacja telewizji zostałazintegrowana z nawigacją wewnątrzsklepową hipermarketówCarrefour, zaprojektowany został też nowy logotypsieci.

Na potrzeby rebrandingu spółka PRN Polskaprzygotowała specjalną kampanię, która przez kilka miesięcy będzieemitowana na ekranach sieci in-store we wszystkich hipermarketachCarrefour.

Prace nad nowym systemem komunikacji tej telewizji trwały sześćmiesięcy i są wspólnym dziełem centrali PRN w San Francisco orazpolskiego oddziału firmy.

PRN Polska jest wspólnym przedsięwzięciem Premier RetailNetworks Inc., światowego lidera w zakresie wewnątrzsklepowychsieci telewizyjnych, oraz Grupy Polsat. Brokerem reklamowym PRNPolska jest Polsat Media.

Dołącz do dyskusji: Nowy system komunikacji sieci telewizyjnej w hipermarketachCarrefour

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl