Nowy szef Ogilvy Interactive

Stanowisko Dyrektora Zarządzającego Ogilvy Interactive objął Paweł Przygodzki.

wm
wm
Udostępnij artykuł:

„Przede wszystkim zamierzamy lepiej wykorzystać potencjał rynku mobilnych i interaktywnych form kontaktu z konsumentem” – zapowiada Paweł Przygodzki, nowy Dyrektor Zarządzający Ogilvy Interactive.

- Internet staje się coraz częściej platformą integrującą aktywność reklamową wielu tradycyjnych mediów, dodając unikalną możliwość budowania bezpośredniej, personalnej relacji z konsumentem. Celem Ogilvy Interactive będzie oferowanie klientom kompletnych rozwiązań marketingowych wykorzystujących najnowsze  technologie i siłę tradycyjnych mediów. Ogilvy Interactive zaproponuje klientom możliwość budowania relacji produkt – konsument, od poziomu budowania strategii komunikacyjnej, przez innowacyjne rozwiązania technologiczne i projekty wykorzystujące również media tradycyjne, aż do ich implementacji. Klienci będą mogli docierać do swojego konsumenta dając mu bardzo spersonalizowaną informację o swojej ofercie. Ogilvy Interactive pamięta także o potrzebach marketingu wewnętrznego i dlatego jest gotowa do budowania systemów wspierających i integrujących różne aktywności partnerów (takich jak CRM lub wewnętrzne systemy zarządzania rozproszonymi strukturami organizacji) - podano w komunikacie.

Paweł Przygodzki ma na swoim koncie liczne osiągnięcia. Realizował i wdrażał projekty systemów zarządzania sprzedażą i zarządzania projektami. Jako jeden z pierwszych na rynku wdrażał i realizował sprzedaż reklamy brandcastigowej, pozwalającej na integrację marki i jej celów marketingowych z projektami mediowymi.

Przygodzki zbudował dział reklamy ds. współpracy z agencjami reklamowymi i sieć biur ogłoszeń w Gazecie Wyborczej na początku budowania jej struktury. Był odpowiedzialny za długoterminowe umowy z mediami w Agencji BBDO. Brał udział w przygotowaniu strategii wprowadzania stacji telewizyjnej RTL na polski rynek. Zbudował nowe struktury firmy IP Polska i zarządzania jej zasobami. Wprowadzał na rynek reklamowy ofertę handlową telewizji Tele 5, zbudował firmę Ad Venture Team i ponownie wprowadził na rynek ofertę reklamową Viva Polska osiagając10-cio krotny wzrost sprzedaży czasu antenowego, a następnie wdrażał podobne projekty dotyczące: 4FUN TV, Polsat Sport, Polsat Zdrowie i Uroda oraz Sport Klub. Był odpowiedzialny za tworzenie relacji osobowych wyżej wymienionych firmach, uznawanych za wzorcowe na rynku mediów i stanowiących wyjątkowy przykład trwałości i odpowiedzialności za powierzone zadania.

Dino Metaxas, prowadzący dotąd Ogilvy Interactive, pozostaje w branży marketingowej i planuje dalszy rozwój w nowych mediach.

wm
Autor artykułu:
wm
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych