Nowy typ badań w GfK Polonia

GfK Polonia chce badać efektywność działań PR-owo-sponsoringowych

Media&Marketing Polska
Media&Marketing Polska
Udostępnij artykuł:

Instytut GfK Polonia wprowadza metodologię badawczą, za pomocą której możliwe będzie zbadanie efektywności działań PR-owo-sponsoringowych, które do tej pory nie podlegały pomiarom i wycenie. Metoda ta łączy w sobie zarówno ilościowe, jak i jakościowe spojrzenie na wizerunek marki/firmy. Wskaźnik ilościowy pochodzi z badania opinii publicznej, natomiast badanie jakościowe obejmuje m.in. analizę zawartości mediów - podał Media&Marketing Polska.

- Metodologia ta z powodzeniem jest już stosowana przez instytut GfK na innych rynkach, w Polsce jest nowością - powiedział Maciej Siejewicz, public affairs & communications manager w GfK Polonia. Jego zdaniem metodologia ta jest bardzo istotna dla rozwoju rynku usług PR, którego projekty do tej pory nie były w żaden zaawansowany sposób wyceniane i mierzone. Badanie to będzie płatne, a jego realizacja odbywać się będzie na zamówienie konkretnej firmy.

Media&Marketing Polska
Autor artykułu:
Media&Marketing Polska
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta