SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nowy wizerunek Reality TV

Kolejny kanał Zone Vision zmienia się

Grupa Zone Vision zdecydowała się stworzyć jednolity, uniwersalny i korporacyjny wizerunek jednego ze swoich ogólnoświatowych kanałów - Reality TV. Do współpracy została zaproszona agencja TAG.

Zlokalizowana w Los Angeles agencja TAG jest jedną z wiodących agencji kreowania wizerunku. Dla Reality TV agencja stworzyła korporacyjny, ujednolicony graficzny wizerunek, którego motywem przewodnim jest dwuwymiarowe logo z animowanym efektem blasku.

Tom Connor, prezes i założyciel agencji TAG powiedział: "Jesteśmy zaszczyceni, że zostaliśmy wybrani do współpracy przy kreowaniu wizerunku wiodącego kanału grupy Zone Vision - Reality TV. Wykorzystaliśmy jego dotychczasowy wielki sukces i nadaliśmy korporacyjny wygląd, który może być z powodzeniem wykorzystywany przy wprowadzaniu go na nowe rynki".

Reality TV dostępny jest obecnie w 16 milionach gospodarstw domowych, w przeszło 100 krajach. Ostatnim, najświeższym wydarzeniem było wprowadzenie kanału na cyfrową platformę Sky Digital w Wielkiej Brytanii.

Chris Wroński, Prezes Zone Vision Group powiedział: "Rozszerzając zasięg międzynarodowego kanału Reality TV mieliśmy na uwadze zachowanie świeżego wizerunku na ekranie. Jesteśmy zaszczyceni mogąc współpracować z jedną z najlepszych na świecie agencji kreowania wizerunku, która zaproponowała nam współczesny, uniwersalny i korporacyjny wygląd kanału".
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Nowy wizerunek Reality TV

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl