SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nowy wizerunek województwa mazowieckiego

Kampania wizerunkowa województwa mazowieckiego ruszy w drugiej połowie roku. Będzie ona skierowana głównie do mieszkańców Warszawy. Nowe hasło regionu to "Mazowsze - serce Polski".

Nowy wizerunek województwa mazowieckiego

Firma WYG International na zlecenie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego opracowała Strategię Promocji Województwa. Ma ona sprawić, by działania z zakresu marketingu miejsca były spójne i długofalowe. - Zakres kampanii będzie uzależniony w dużej mierze od czynników ekonomicznych - podkreśla marszałek Adam Struzik. - Celowo przeprowadzenie kampanii przesunęliśmy na drugą połowę roku - dodaje.

Są to pierwsze, zakrojone na tak dużą skalę działania z zakresu promocji regionu prowadzone przez województwo mazowieckie. Część pieniędzy na przeprowadzenie kampanii ma pochodzić z UE.

mazowszereklama

Województwo postanowiło także odświeżyć dotychczasowe logo. Od teraz towarzyszyć mu będzie hasło nawiązujące do najsilniejszego atutu regionu, czyli centralnego położenia: "Mazowsze - serce Polski". Zarówno hasło, jak i logo funkcjonować będą w dwóch wersjach językowych (angielskiej i polskiej).

Wstępne projekty billboardów, które zobaczą warszawiacy i mieszkańcy Mazowsza w drugim półroczu 2009 roku, zostały opracowane przez agencję reklamy Opus B.

W ramach kampanii powstaną także dwie nowe strony internetowe poświęcone turystyce i kulturze na Mazowszu. Internauci dowiedzą się z nich nie tylko, gdzie wyjechać na weekend, ale również jakie atrakcje kulturalne czekają na nich w najbliższym czasie.

mazowszereklama2

- Głęboko wierzę, że do końca tego roku uda nam się wykreować dobrze rozpoznawalną markę Mazowsza - podsumowuje Jerzy Lach, dyrektor Departamentu Kultury, Promocji i Turystyki Urzędu Marszałkowskiego.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Nowy wizerunek województwa mazowieckiego

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl