O 5 proc. spadły wpływy reklamowe rozgłośni radiowych, zyskało RMFFM

Rozgłośnie radiowe zarobiły w lipcu 2009 roku 143 mln zł wobec 151mln zł w 2008 r. Liderem był Broker FM oraz radio RMF FM, dużyspadek grupy Eurozet - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Broker FM (m.in. RMF FM i RMF Maxxx) zanotowałw lipcu 2009 wzrost cennikowych wpływów reklamowych do poziomu 44mln zł (więcej o 6 mln zł wobec analogicznego okresu 2008 roku) -wynika z monitoringu rynku reklamy radiowej firmy ExpertMonitor przygotowanych dlaWirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu znalazła się grupa Eurozet(m.in. Radio ZET) - 35,4 mln zł (10 mln zł mniej niż w lipcu 2008)a na trzecim miejscu uplasowała się Grupa Radiowa Time (m.in. Eska)- 34,5 mln zł.

Wszystkie monitorowane stacje radiowe zarobiływ lipcu 2009 roku 143 mln zł wobec 151 mln zł w 2008 r.

Wśród stacji ogólnopolskich najwięcej zarobiło radio RMFFM

- 37,2 mln zł (wzrost o 12 proc.). Na kolejnychmiejscach znalazły się: Radio Zet - 29,3 mln zł (spadek o 25proc.), Program III Polskiego Radia - 2 mln zł (spadek o 46 proc.)a Program I - 2 mln zł (spadek o 44 proc.).

W grupie stacji ponadregionalnych na pierwszymmiejscu znalazło się radio Eska Rock - 1,4 mln zł.

Na pierwszym miejscu sieci radiowych znalazłosię Radio Eska - 30 mln zł (spadek o 6 proc.).

dane Expert Monitor opracowano na podstawie danych cennikowychnetto bez uwzględniania indywidualnie negocjowanych rabatów, bezautopromocji - expert-monitor.pl.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu