„O co chodzi?” – nowy cykl wideo w Gazeta.pl

Portal Gazeta.pl (Grupa Agora) przygotował nowy format wideo – „O co chodzi?” – skierowany do osób, które chcą lepiej rozumieć otaczający je świat. Program jest prowadzony przez Kacpra Tomaszewskiego, twórcę młodego pokolenia.

Kinga Walczyk
Kinga Walczyk
Udostępnij artykuł:
„O co chodzi?” – nowy cykl wideo w Gazeta.pl
fot. materiały prasowe

Format powstał z myślą o osobach, które nie chcą śledzić wiadomości każdego dnia. „O co chodzi?" ma wyjaśniać w skrócie, co obecnie dzieje się na świecie – nie tylko w polityce, przedstawia newsy i zarysowuje ich kontekst. Format ma realizować misję Gazeta.pl, czyli walkę z fake newsami, polaryzacją i natłokiem informacji.

Program jest tworzony przez Kacpra Tomaszewskiego, którego materiały regularnie pojawiają się w mediach społecznościowych Gazeta.pl, m.in. na TikToku, Instagramie i YouTubie.

„O co chodzi?" będzie emitowany co dwa tygodnie, w niedzielę o godzinie 19:00 na YouTube i TikToku. W sieci dostępny jest już pierwszy odcinek , a w nim takie tematy m.in. jak: afera Groka, policyjna obława na Tadeusza Dudę, podejrzenia rosyjskiego sabotażu, kryzys na granicy i susza na Wiśle.  

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami