SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„O mnie się nie martw” zyskało widzów. TVP2 jest liderem rynku

Dwunasty sezon „O mnie się nie martw” po trzech pierwszych odcinkach ogląda średnio 1,47 mln osób, o około 119 tys. widzów więcej niż rok temu. Produkcja nadal daje Dwójce pozycję lidera oglądalności rynku telewizyjnego - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

fot. TVP Article

Widzowie Dwójki „O mnie się nie martw 12” mogą oglądać w poniedziałki o godz. 21.50 (tuż po hitowym serialu "M jak miłość") począwszy od 2 marca br. W tym paśmie serial jest emitowany od 11. sezonu, poprzednio był w piątkowym prime-time. Jak wynika z danych Nielsen Audience Measurement opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, do 16 marca br. serial oglądało średnio 1,47 mln widzów, co przełożyło się na 12,37 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 10,22 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 10,83 proc. w grupie 16-59.

Największą widownię zgromadził odcinek z 9 marca br., który przyciągnął przed ekrany 1,55 mln widzów.

Dla porównania, początek dziesiątego sezonu „O mnie się nie martw”, emitowany wiosną ub. r. oglądało średnio 1,35 mln osób, co przełożyło się na 8,99 proc. udziału w 4+, 5,66 proc. w 16-49 i 7,35 proc. w 16-59. To był pierwszy sezon bez Joanny Kulig, która po dziewiątym sezonie podjęła decyzję o rezygnacji z głównej roli.

TVP2 w paśmie emisji serialu zajmuje pierwsze miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Na drugim miejscu jest TVN, który nadaje wówczas serial "Kod genetyczny", co daje mu 8,72 proc. udziału. Trzeci jest Polsat (filmy w paśmie "Megahit"; 7,28 proc.). Na ostatnim miejscu znalazła się TVP1 (nadaje wówczas Teatr Telewizji) z 2,30 proc. udziału.

Również wśród widzów w grupie wiekowej 16-59 Dwójka jest pierwsza, natomiast w grupie 16-49 - trzecia.

Udział TVP2 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2019 r. wyniósł 8,34 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „O mnie się nie martw” zyskało widzów. TVP2 jest liderem rynku

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Mirek Świrek
Ciekawy manewr - umieścili o późniejszej porze i mimo redukcji kluczowej aktorki projekt zyskał a nie stracil
8 4
odpowiedź
User
Piotr
Tego starego nudnego gniota nie idzie od dawna oglądać a że główna bohaterka zrezygnowała bo się ona nawet nudziła to pokazuje że czas zakończyć to nudziarstwo .
6 9
odpowiedź