SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Obudź w sobie buntownika" w kampanii Eti

Rusza druga odsłona kampanii reklamowej batonów czekoladowych Wanted (produkowanych przez Eti), prowadzonej pod hasłem „Obudź w sobie buntownika". Działania przygotowały Orchidea Group. Media i OMD Macroscope.

Nowa odsłona stanowi kontynuację działań reklamowych marki Wanted, rozpoczętych pod koniec sierpnia ub.r. Bohaterem spotów telewizyjnych jest młody chłopak, złoszczący się na matkę z powodu uprzątnięcia mu pokoju. Bohater zmienia się w goryla, symbolizującego a reklamie wolność, zabawę i życie poza regułami.

Spoty od 14 stycznia ponownie trafiły do emisji telewizyjnej. Dodatkowo zaplanowano szereg aktywacji w mediach społecznościowych, w tym konkursy konsumenckie na Instagramie i Facebooku.

Promocja obejmie także wspólną akcję z Cinema City – spoty ETi Wanted emitowane będą we wszystkich kinach sieci, a w weekendy odbywać się będą akcje samplingu produktów.

Kampanię opracowała agencja Orchidea Group. Zakupem mediów zajmuje się dom mediowy OMD Macroscope. Realizacja działań na Instagramie wspierana jest przez Indahash.

Dołącz do dyskusji: „Obudź w sobie buntownika" w kampanii Eti

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Tomek Pop
Bardzo fajna reklamka
odpowiedź
User
Rodzic
Reklama masakra. Jakie wartości są pokazane w reklamie. Zero szacunku do rodzica. Syf kiła i mogiła. Super wzorzec dla młodych ludzi.
odpowiedź
User
Justyna
Ta reklama to jakaś pomyłka. Gówniarz po prostu nasrał na czyjaś pracę. I potem gnojki np. biegają po sklepach i rozrzucaja rzeczy. Bo przeciez to nie brak szacunku tylko wielki buntownik.... Porażka.
odpowiedź