SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Ocean możliwości” w nowej kampanii Dialogu (wideo)

Pod hasłem „Ocean możliwości” rozpoczęła się kampania reklamowa oferty Dialogu dla klientów indywidualnych. Akcję przygotowały firmy ACztery, MindChili, MPG i Media Contacts.

Kampania oferty Dialogu dla klientów indywidualnych podkreśla, że w jej ramach dostępne są elastyczne pakiety usług multimedialnych w korzystnych cenach, świadczone w oparciu o technologię światłowodową. Kreacja kampanii – prowadzonej pod hasłem „Ocean możliwości” – pokazuje barwny świat podwodny, który odkrywa przyjazna rybka. W spocie telewizyjnym wykorzystany został utwór zespołu Sexbomba „Halo, to ja”.

– Już 21 marca br. startuje mobilny punkt sprzedaży Dialogu, czyli specjalny pojazd dostosowany do obsługi klientów – wyjaśnia Anna Jaśkowska, starszy konsultant ds. komunikacji marketingowej Telefonii Dialog. – W tak niestandardowy sposób chcemy przybliżyć naszą nową ofertę i stworzyć najdogodniejsze warunki zakupu usług. Auto w kreacji oceanicznej przez 34 dni będzie do dyspozycji naszych klientów w wybranych lokalizacjach kraju – dodaje.


Akcja w mediach obejmuje telewizję (30 i 15-sekundowe spoty w kanałach ogólnopolskich i tematycznych), internet (specjalna zakładka na stronie dialog.pl, reklamy w ogólnopolskich portalach i w sieciach afiliacyjnych), materiały BTL i POS oraz outdoor (niestandardowe działania). Koncept kreatywny kampanii stworzyła agencja ACztery, formaty do kampanii online przygotowała agencja MindChili, a media zaplanowały domy mediowe MPG i Media Contacts.

Dołącz do dyskusji: „Ocean możliwości” w nowej kampanii Dialogu (wideo)

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
kurka wodna!
jestem "szczęśliwym" abonenetem Dialogu i codziennie odkrywam "ocean możliwości": telewizję przez internet, stop klatki, "czkającą" fonię i konieczność włączania trzech energożrących urządzeń - komputera, dekodera i telewizora - oraz oczekiwanie (od 5 do 30 min.) na zadziałanie tego ustrojstwa. O tych wszystkich szczególnych zabiegach związanych z oglądaniem telewizji dowiedziałam się dopiero przy montażu. Wkurzam się, gdy czytam na różnych portalach zachętę do oglądania przez internet 600 kanałów tv za darmo. Poza tym nie mogę sobie wybrać zestawu kanałów, które mnie interesują, mam za to 5 kanałów sportowych, TVTrwam, których nie oglądam, a dokupić musiałam pakiet "Wiedza", by mieć Discovery. Za 9 miesięcy kończy się moja umowa, której absolutnie nie mam zamiaru przedłużać.
odpowiedź
User
dfgdf
reklama w pytke :D
odpowiedź
User
karolka
reklama naprawde fajna;)
odpowiedź