SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Od Opola do Opola” traci widzów z odcinka na odcinek, ale TVP1 jest liderem rynku

Muzyczne show „Od Opola do Opola” po trzech tygodniach emisji ogląda średnio 690 tys. widzów. Jak na razie produkcja daje Jedynce pierwsze miejsce w rynku telewizyjnym, ale jej wyniki spadają z odcinka na odcinek.

Article

Nowe muzyczne show „Od Opola do Opola” na antenie TVP1 oglądać można w soboty o godz. 17.55, począwszy od 14 kwietnia br. Średnia widownia trzech pierwszych odcinków wyniosła 690 tys. osób, co przełożyło się na 8,88 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 4,29 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 5,33 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Oglądalność audycji spada z odcinka na odcinek - pierwszy z nich śledziło 858 tys. osób, drugi - 653 tys., a trzeci - 559 tys.

Jedynka w paśmie nadawania „Od Opola do Opola” jak na razie zajmuje pierwsze miejsce w rynku telewizyjnym. Wiceliderem w tym paśmie wśród tzw. „wielkiej czwórki” jest TVN, który emitując wtedy „36,6”, osiąga 7,52 proc. udziału. Trzecia jest TVP2 („Panorama”, „Pogoda”, „Sport” i kulisy „Postaw na milion”; 6,89 proc.), a czwarty - Polsat („SuperPies” i „Chłopaki do wzięcia”; również 6,89 proc.).

Wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 Jedynka zajmuje miejsce trzecie.

„Od Opola do Opola” to rozrywkowy program promujący polską piosenkę i festiwal w Opolu, którego gospodarzami zostali Andrzej Krzywy i Ifi Ude.

Udział TVP1 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2017 roku wyniósł 9,59 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Od Opola do Opola” traci widzów z odcinka na odcinek, ale TVP1 jest liderem rynku

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Zaraz będę rz...ł
W naszym kraju chyba łatwiej przebić się w polityce niż w branży muzycznej...
Ciągle te same twarze walczące o cytowalność w mediach... a nad tym wszystkim unosi się układowy smrodek na linii oligopol fonograficzny - media - festiwale - imprezy organizowane przez samorządy.
19 10
odpowiedź
User
sdas
TVP2 - w 16-49 jaka porażka.
12 11
odpowiedź
User
Nobel
Brzozowski, Wyszkoni, Red Lips - serio tylko to się dzieje w polskiej piosence? Ten program miał szansę wpuścić nieco świeżego powiewu na opolską estradę. Dostaliśmy odgrzewane kotlety i kilku nieudaczników, śpiewających piosenki z publishingu.
22 9
odpowiedź
User
m.
odtwórczo, za dużo gadki szmatki, za mało muzyki. Rok temu zdecydowanie lepsza i ciekawsza formuła była.
15 9
odpowiedź
User
Pecuna non olet
Brzozowski, Wyszkoni, Red Lips - serio tylko to się dzieje w polskiej piosence? Ten program miał szansę wpuścić nieco świeżego powiewu na opolską estradę. Dostaliśmy odgrzewane kotlety i kilku nieudaczników, śpiewających piosenki z publishingu.

Majorsi mają się coraz lepiej w mediach publicznych. Ciekawe, dlaczego...
11 8
odpowiedź